Hey, ik heb al een tijdje een probleem met de fan op mijn grafische kaart (radeon hd 7950), meer bepaald sinds de omega driver update. Het probleem is dat sindsdien de fan echt ratelt voor een random hoeveelheid tijd soms 1 min soms 10 min en dit is echt luid dat ik liefst niet in de kamer ben. Soms tikt het ook lichtjes voor een uur en doet dan terug normaal. Ook bizar is dat het dit enkel zal doen de eerste keer ik opstart die dag, nadien mag ik regelmatig herstarten zal het geluid niet opnieuw te horen zijn.
Specs van mijn pc:
De reden dat ik steeds de fan van mijn grafische kaart heb bekeken is omdat het gebeurd sinds de update van de omega driver en ook omdat als ik de stroomkabels uit de grafische kaart trek er niks te horen is als ik opstart.
Als iemand een idee heeft zou ik het heel tof vinden want ik vind niet iets dat hierop lijkt (de meesten hebben gewoon een luide ventilator, niet 1 die ratelt) als ik online zoek.
Alvast bedankt voor de hulp
Specs van mijn pc:
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i7 4770K Boxed | € 364,- | € 364,- |
1 | Asus Z97-PRO | € 179,- | € 179,- |
1 | MSI R7950-3GD5/OC BE | € 0,- | € 0,- |
1 | Antec Eleven Hundred | € 79,90 | € 79,90 |
1 | Kingston HyperX Fury black HX318C10FB x2K2/16 | € 121,- | € 121,- |
1 | Corsair Gaming GS800 (CMPSU-800G) | € 0,- | € 0,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 743,90 |
De reden dat ik steeds de fan van mijn grafische kaart heb bekeken is omdat het gebeurd sinds de update van de omega driver en ook omdat als ik de stroomkabels uit de grafische kaart trek er niks te horen is als ik opstart.
Als iemand een idee heeft zou ik het heel tof vinden want ik vind niet iets dat hierop lijkt (de meesten hebben gewoon een luide ventilator, niet 1 die ratelt) als ik online zoek.
Alvast bedankt voor de hulp