Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaya10
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Maximum 5 inch aub, geen phablet, dunne randen? zoals bij de LG G2? dan mag het wel groter zijn

Ik zoek een?

Een toestel dat lang mee kan gaan en dual sim functionaliteit heeft.
Moet een zeer goede camera hebben (zou wel willen dat mijn foto's er goed uitzien zodra ik ze op mijn laptop wil bekijken, bv als ik op vakantie ga maak ik rond de 1500 foto's en gebruik ik ook geen fototoestel)

Mijn voorkeur gaat meer naar de iets bekendere merken in china zoals ZTE, Xiaomi, Meizu

Ik heb hiervoor een HTC One M7 (gegeven aan mijn zus)gehad waarvan ik zeer tevreden was buiten de lage megapixels maar was niet zo erg hoor (kwaliteit was best wel goed) daarna heb ik ook nog een moto g gehad en was daarmee ook niet tevreden , heb hem aan mijn ma gegeven.

Wat is je budget?

max 250 euro met bijkomende douanekosten.
Niet dringend nodig, moet tegen juni er eentje nog vinden dus kan nog even wachten met de dollar / euro koers staat momenteel op 1,08

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......

Dagelijks gebruik, gamen af en toe, moet niet vastlopen, moet zeer soepel draaien.
Ik gebruik al zo'n 5 maanden een Acer Liquid E700 en ben er niet echt tevreden mee (blijft vastlopen en wordt zeer warm na een kwartiertje gamen) camera is ook niet goed etc...

Dual sim functie; nodig voor mijn werk

Zeer goede camera verreist; voor foto's te maken ( geen ruis) met optische beeldstabilisatie

Wat heb je zelf al gevonden?

ZTE BLADE S6 (accu minder goed review gelezen)
http://tweakers.net/price...-s6-zilver/specificaties/

ZTE NUBIA Z7 MINI (ziet er minder strak uit dan de blade S6)
http://tweakers.net/price...mini-zwart/specificaties/

Xiaomi redmi 2 (2GB versie te koop op geekbuying 188 dollar)
http://tweakers.net/price...xiaomi-redmi-2-zwart.html

Ik zag ook nog een Meizu M1 Note mini maar die is nog niet beschikbaar voor de internationale markt en heeft geen dual sim functionaliteit

andere suggesties zijn ook welkom

Welke vragen heb je hier nog over?

Welk toestel zou het duurzaamst zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
De Z7 mini is een geweldig toestel, heb hem zelf.
Wellicht de Z9 mini als de euro weer wat herstel toont...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaya10
  • Niet online
Momus schreef op donderdag 09 april 2015 @ 07:57:
De Z7 mini is een geweldig toestel, heb hem zelf.
Wellicht de Z9 mini als de euro weer wat herstel toont...
Ik zie dat de Z9 mini een S615 heeft en de Z7mini een S801 heeft.
De processor van de Z7mini is toch krachtiger?

De euro is momenteel echt zwak..; ik hoop dat die tegen de zomer wat meer zal stijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
Kaya10 schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 17:32:
[...]

Ik zie dat de Z9 mini een S615 heeft en de Z7mini een S801 heeft.
De processor van de Z7mini is toch krachtiger?

De euro is momenteel echt zwak..; ik hoop dat die tegen de zomer wat meer zal stijgen
Dat klopt. Alleen de 615 is een 64-bits processor, daardoor wellicht wat toekomstbestendiger.
Bovendien vind ik het design mooier, en is de batterij een stuk groter, wat ook voordelig is...

De Euro toont al tekenen van licht herstel, dus ik verwacht wel dat het in de zomer weer een stukje rooskleuriger zal zijn.

[ Voor 10% gewijzigd door Momus op 10-04-2015 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaya10
  • Niet online
Nu nog even wachten dat de euro wat gaat stijgen, ik zal een keuze moeten maken tussen de ZTE Nubia Z7 mini of ZTE Nubia Z9 MIni

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:21
Kaya10 schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 12:07:
Nu nog even wachten dat de euro wat gaat stijgen, ik zal een keuze moeten maken tussen de ZTE Nubia Z7 mini of ZTE Nubia Z9 MIni
zit helaas weer verval ik de euro
http://www.valuta.nl/dollar_euro
echt hopen dat het weer de goede kant op gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gustavo678
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 03-09 16:42
Ga er maar niet van uit, de verwachting is dat deze situatie blijft aanmodderen of zelfs nog slechter wordt. De Rabobank gaat uit van een langdurige daling naar 1.05 dollar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaya10
  • Niet online
guustestroet schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 17:53:
Ga er maar niet van uit, de verwachting is dat deze situatie blijft aanmodderen of zelfs nog slechter wordt. De Rabobank gaat uit van een langdurige daling naar 1.05 dollar.
Dat komt waarschijnlijk omdat het nu weekend is...

Welk toestel zou jij mij adviseren.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gustavo678
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 03-09 16:42
Ik zou het zo niet weten, ben zelf ook op naar een nieuwe telefoon. Mijn eisen zijn bijna hetzelfde behalve het duo sim gedeelte en de camera.
De telefoons wie mij aangeraden zijn of zelf gevonden heb zijn: ZTE Z9 mini, Archos 50 Diamond, Sony Xperia M4, Honor 6, LG G2 en de Nexus 5.
Pagina: 1