Ik zoek een?
SysteemCamera/compactcamera
Wat is je budget?
ongeveer 300-500 euro liefst minder, iets meer kan ook als het een groot verschil is in het model
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Dit word mijn 1e Camera, van de zomer ga ik rond reizen en wil veel vast leggen met wat ik zie in de natuur, maar ook een kerktoren in een stad wil ik scherp hebben.
het liefst niet een grote camera, heb er niet super veel ruimte voor.
Wat heb je zelf al gevonden?
ik heb ook al rond gezocht op internet kwam wat modelen tegen die wel leuk leken, wou toch nog bevestiging welke een goede koop, waar ik veel plezier en natuurlijk mooie plaatjes mee kan schieten
Sony Alpha 6000 Zwart
Canon PowerShot SX60 HS Zwart
Sony Cyber-shot DSC-RX100 Zwart
Olympus OM-D E-M10 Body Zwart
Sony Alpha A5000 + 16-50mm F3.5-5.6 OSS Wit
mijn voorkeur gaat uit naar de RX100 of de Alpha 6000.
RX100 schijnt iets ouder te zijn maar wel een goede te zijn en de alpha is goed kon ik vinden.
de Mark 2/3 van de Rx100 is stuk duurder maar is er veel verschil tussen?
Sony Cyber-shot RX100 III Zwart
Sony Cyber-shot RX100 II Zwart
Welke vragen heb je hier nog over?
niet specifiek, wil gewoon leuke plaatjes schieten in goede kwaliteit en makkelijk in gebruik.
mochten jullie nog vragen hebben zodat ik beter kan vertellen wat ik zoek hoor ik het graag.
alvast bedankt voor de hulp!
SysteemCamera/compactcamera
Wat is je budget?
ongeveer 300-500 euro liefst minder, iets meer kan ook als het een groot verschil is in het model
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Dit word mijn 1e Camera, van de zomer ga ik rond reizen en wil veel vast leggen met wat ik zie in de natuur, maar ook een kerktoren in een stad wil ik scherp hebben.
het liefst niet een grote camera, heb er niet super veel ruimte voor.
Wat heb je zelf al gevonden?
ik heb ook al rond gezocht op internet kwam wat modelen tegen die wel leuk leken, wou toch nog bevestiging welke een goede koop, waar ik veel plezier en natuurlijk mooie plaatjes mee kan schieten
Sony Alpha 6000 Zwart
Canon PowerShot SX60 HS Zwart
Sony Cyber-shot DSC-RX100 Zwart
Olympus OM-D E-M10 Body Zwart
Sony Alpha A5000 + 16-50mm F3.5-5.6 OSS Wit
mijn voorkeur gaat uit naar de RX100 of de Alpha 6000.
RX100 schijnt iets ouder te zijn maar wel een goede te zijn en de alpha is goed kon ik vinden.
de Mark 2/3 van de Rx100 is stuk duurder maar is er veel verschil tussen?
Sony Cyber-shot RX100 III Zwart
Sony Cyber-shot RX100 II Zwart
Welke vragen heb je hier nog over?
niet specifiek, wil gewoon leuke plaatjes schieten in goede kwaliteit en makkelijk in gebruik.
mochten jullie nog vragen hebben zodat ik beter kan vertellen wat ik zoek hoor ik het graag.
alvast bedankt voor de hulp!