Ik ben in de markt voor een nex-gen console. ik heb voorheen een Xbox en Xbox 360 gehad. Ben geen die-hard gamer. Meer iemand die een sommige avonden lekker een paar online potjes voetbal wil spelen, een paar bad-guys wil neerschieten of een lekkere racegame wil spelen. Maar ik ben echt aan het twijfelen welke ik wil kopen. Ik wil geen flame thread gaan beginnen, maar gezien de spellen bijna op alle consoles uitkomen, is het denk ik geen verkeerde vraag.
Spellen die ik wil:
- Fifa/PES
- Lekkere shooter, bijv. CoD.
- Lekkere race game: kan niet wachten tot Project Cars uitkomt volgende maand.
Alle spellen zijn/komen op beide consoles uit.
Gezien Forza wilde ik initieel voor de Xbox gaan, maar aangezien Project Cars volgende maand uitkomt, is de voorkeur voor de XB komen te vervallen.
Wat me wel een sterke voorkeur zou geven voor een console is een VR-headset. Project Morpheus is daadwerkelijk aangekondigd, maar zou pas volgend jaar uitkomen. Xbox heeft nog niets (officieel) aangekondigd. Betekend niet dat er niets komt. Hierover dus nog geen info die me zou kunnen laten besluiten welke console ik wil.
Iemand die wellicht voor dezelfde keus heeft gestaan en kan motiveren waarom hij/zij voor zijn/haar keuze gekozen heeft?
Spellen die ik wil:
- Fifa/PES
- Lekkere shooter, bijv. CoD.
- Lekkere race game: kan niet wachten tot Project Cars uitkomt volgende maand.
Alle spellen zijn/komen op beide consoles uit.
Gezien Forza wilde ik initieel voor de Xbox gaan, maar aangezien Project Cars volgende maand uitkomt, is de voorkeur voor de XB komen te vervallen.
Wat me wel een sterke voorkeur zou geven voor een console is een VR-headset. Project Morpheus is daadwerkelijk aangekondigd, maar zou pas volgend jaar uitkomen. Xbox heeft nog niets (officieel) aangekondigd. Betekend niet dat er niets komt. Hierover dus nog geen info die me zou kunnen laten besluiten welke console ik wil.
Iemand die wellicht voor dezelfde keus heeft gestaan en kan motiveren waarom hij/zij voor zijn/haar keuze gekozen heeft?