Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• danielzero79
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 02-12-2021
Hallo,

In een App die ik gedownload had was er een optie om andere apps te downloaden en zo een 'premium' account te krijgen in die app. Nadat ik dat soort apps gedownload heb verwijder ik ze meestal meteen, alleen bij 1 app lukte dit niet. Het gaat om de app FileManager Express (https://play.google.com/s...ext.filemanager.adv&hl=nl). Als ik de App wil verwijderen komt deze melding op: 'Deze app is een apparaatbeheerder en moet worden uitgeschakeld voordat u de installatie ongedaan maakt'. Dit heb ik gegoogled en ik kwam er achter dat ik in de instellingen bij beveiliging deze app moest weg vinken als apparaatbeheerder. Helaas als ik op dit vinkje druk gaat mijn instellingen app een pagina terug en als ik weer bij de Apparaatbeheerders kijk is deze app nog steeds aangevinkt. Het lijkt erop dat die app dat doet om zich zelf zo vast te zetten in je telefoon. Ik heb een Sony Xperia Z met android versie 4.4.4
Mijn vraag is hoe ik deze app nou van mijn telefoon af moet krijgen? Ik krijg constant reclames via google play en chrome ook is mijn telefoon een stuk trager.

Mvg,
Daniel

• TommieW
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21-11 17:28

TommieW

Numa numa.

Is er in de app ook nergens een knopje om de app te deïnstalleren?

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 17 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro

• danielzero79
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 02-12-2021
TommieW schreef op woensdag 08 april 2015 @ 21:20:
Is er in de app ook nergens een knopje om de app te deïnstalleren?
Als ik de app open krijg ik een melding waarin staat: 'Enable Accesibility. To complete the installation of File Manager. Please find file manager in the Accessibility screen, click it and enable it.'
Ik denk als ik die app dan toeganlijkheid geef hij nog verder bij mijn bestanden kan dus dat doe ik liever niet. Ik kan dus ook niet vinden of ik hem kan verwijderen in de app zelf.

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09:17
Heb je root? Zo ja gooi er titanium backup eens tegenaan, daarmee kun je ook system apps verwijderen.
Zo nee, al eens op gedwongen stoppen gedrukt bij die app en daarna geprobeerd?
Of je probeert eens avast mobile security.

Laatste optie is in elk geval een Factory reset, dan moet het echt weg zijn.

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2