Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

Topicstarter
Hallo mede Tweakers.

Heel fijn, UPC is overgegaan naar de zender instellingen van Ziggo. Echter hebben de eikels geen rekening gehouden met opname instellingen. Zo neem ik elke dinsdag avond de aflevering van de Rijdende rechter op omdat uitzending gemist de superresolutie 342p (we leven in de toekomst!) heeft en dat is heel mooi om naar te kijken op je uhd tv... Maargoed, door de zender wijzigingen heeft het apparaat dus niks opgenomen gisteravond...

Anyhoe, ik wil de aflevering van gisteravond in de glorieuze 1080i kunnen kijken waarin het wordt uitgezonden. Heeft iemand een torrent of iets dergelijks?

Als iemand geneigd voelt te zeuren over de eventuele illegaliteit van torrents oid, ik kijk nog geen uur per week kabel TV en dan moet ik dat op aardappel kwaliteit kijken? Er is een reden dat ik Netflix heb..

Alvast bedankt,

RadioKies

Curse your sudden but inevitable betrayal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:08

WCA

Tsja, kan er niets aan doen maar het lijkt me nog steeds niet toegestaan om hier torrents te gaan posten... Dat heeft niets met jou te maken, maar met het algemene beleid.

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

Topicstarter
knip

[ Voor 96% gewijzigd door gambieter op 08-04-2015 21:16 ]

Curse your sudden but inevitable betrayal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Lekker zeikbui heb je

Geen zin om shit uit te zoeken .. laat anderen maar rennen voor je en (ook tegen de forum regels in je pm'en
http://www.npoplus.nl/login
Welkom bij NPO Plus

NPO Plus, dat is het tv-aanbod van de Nederlandse Publieke Omroep in hoge kwaliteit en zonder reclame. De plek waar series en films langer beschikbaar zijn dan op NPO Uitzending Gemist.

NPO Plus is onderdeel van NLziet, een unieke samenwerking tussen SBS, RTL en de NPO waarin online tv-kijken nog leuker en makkelijker wordt gemaakt. Met een abonnement op NLziet krijg je toegang tot het grootste en meest actuele aanbod van de Nederlandse televisie. Voor een vast bedrag per maand kun je kijken wat en wanneer je wil. Van de programma’s van Nederland 1, 2 en 3, RTL 4, 5, 7 en 8 tot SBS 6 Net 5 en Veronica. Wil je meer weten over NLziet en gratis kennismaken? Dat kan nu!
Geen idee wat hoger is maar npo plus staat notabene op de voorpagina van npo .. en het kost je niets om te proberen

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Tja, met een dergelijke houding "ik kijk maar een uur per week TV dus vind ik dat ik illegale content mag ophalen" ga je er echt niet komen hier.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Dit topic is gesloten.