Hallo allemaal,
Ik heb een probleem met het toevoegen van een modal binnen het Bootstrap 3.2 framework. Hij opent de modal precies zoals zou moeten, maar vervolgens zijn de grijze overlay over het gehele scherm, inclusief de modal, en zorgt klikken op elke willekeurige plaats voor het sluiten van de Modal en het verdwijnen van de grijze overlay. Het probleem doet zich in zowel Chrome als IE voor. Gezien deze problemen heb ik alles gereduceerd tot het openen van de standaard voorbeeld modal, terwijl de originele bootstrap.css ingeladen wordt zonder additionele css bestanden. De code voor de modal staat direct achter de body tag.
Heeft iemand enig idee waar dit aan kan liggen?
BVD!
Ik heb een probleem met het toevoegen van een modal binnen het Bootstrap 3.2 framework. Hij opent de modal precies zoals zou moeten, maar vervolgens zijn de grijze overlay over het gehele scherm, inclusief de modal, en zorgt klikken op elke willekeurige plaats voor het sluiten van de Modal en het verdwijnen van de grijze overlay. Het probleem doet zich in zowel Chrome als IE voor. Gezien deze problemen heb ik alles gereduceerd tot het openen van de standaard voorbeeld modal, terwijl de originele bootstrap.css ingeladen wordt zonder additionele css bestanden. De code voor de modal staat direct achter de body tag.
Heeft iemand enig idee waar dit aan kan liggen?
BVD!
HTML:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
| <div class="modal fade" id="photoPopup" tabindex="-1" role="dialog" aria-labelledby="myModalLabel" aria-hidden="true"> <div class="modal-dialog"> <div class="modal-content"> <div class="modal-header"> <button type="button" class="close" data-dismiss="modal" aria-label="Close"><span aria-hidden="true">×</span></button> <h4 class="modal-title" id="myModalLabel">Modal title</h4> </div> <div class="modal-body"> ... </div> <div class="modal-footer"> <button type="button" class="btn btn-default" data-dismiss="modal">Close</button> <button type="button" class="btn btn-primary">Save changes</button> </div> </div> </div> </div> |