Wat ga je met je laptop doen?
-School (Word/Internet)
-Gamen (World of warcracft)
-DJ (Traktor, veel liedjes)
Twijfel nog of ik voor goede/minder goede game instellingen moet gaan en daarvoor een PC kopen of toch meer spenderen aan een laptop waarop beide kan.
Wat is je budget?
500-750
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
-Lange school dagen
-2 uur reizen
Gewicht/Accu zijn belangrijk maar specificatie's > rest naar mijn idee.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Geen idee
Wat ik hierbij aan toe wil voegen. Ik zit op kamers, ondanks dit moet ik 4x in de week reizen ongeveer 2 uur heen 2 uur terug per keer.. Maar ik twijfel of ik hierdoor meer geld moet uitgeven aan een goede laptop aangezien ik er niet super veel op hoef te doen op schoolwerk ma. Ik kan een PC kopen en die op de kamer neer zetten. Al is dit wel dubbelop.
Ik denk dat het beste is om te gaan voor een goede laptop, die ik voor school kan gebruiken en ook nog redelijk op kan gamen. Vooral WoW moet er toch goed op kunnen draaien.
Zat zelf te denken aan:
pricewatch: Asus R556LA-DM802H
http://www.dell.com/nl/p/...8-laptop#secondaryContent
De 1e heb ik van hier, de Dell heb ik omdat iemand het zei ivm aanbieding. Durf nu niet te zeggen welke beter is heb daar geen bal verstand van. Hopelijk kan iemand mij hier verder mee helpen.
Alvast bedankt
-School (Word/Internet)
-Gamen (World of warcracft)
-DJ (Traktor, veel liedjes)
Twijfel nog of ik voor goede/minder goede game instellingen moet gaan en daarvoor een PC kopen of toch meer spenderen aan een laptop waarop beide kan.
Wat is je budget?
500-750
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
-Lange school dagen
-2 uur reizen
Gewicht/Accu zijn belangrijk maar specificatie's > rest naar mijn idee.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Geen idee
Wat ik hierbij aan toe wil voegen. Ik zit op kamers, ondanks dit moet ik 4x in de week reizen ongeveer 2 uur heen 2 uur terug per keer.. Maar ik twijfel of ik hierdoor meer geld moet uitgeven aan een goede laptop aangezien ik er niet super veel op hoef te doen op schoolwerk ma. Ik kan een PC kopen en die op de kamer neer zetten. Al is dit wel dubbelop.
Ik denk dat het beste is om te gaan voor een goede laptop, die ik voor school kan gebruiken en ook nog redelijk op kan gamen. Vooral WoW moet er toch goed op kunnen draaien.
Zat zelf te denken aan:
pricewatch: Asus R556LA-DM802H
http://www.dell.com/nl/p/...8-laptop#secondaryContent
De 1e heb ik van hier, de Dell heb ik omdat iemand het zei ivm aanbieding. Durf nu niet te zeggen welke beter is heb daar geen bal verstand van. Hopelijk kan iemand mij hier verder mee helpen.
Alvast bedankt