Beste Tweakers,
het is al even geleden dat ik een Pc heb samengesteld(+/- 10jaar) daarom vraag ik jullie professionelehulp in
.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Met dit systeem wil ik weer gaan game, Onder andere LOL, en Battlefield daarnaast zal er veel op gesurft en gemaild worden,
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb een budget wat reikt tot 500 euro, een videokaart of CPU 2e hands halen is geen probleem.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Mijn Pc is inmiddels zo oud dat ik niks mee kan nemen Draai nog op een amd athlon 3200 xp.
Schem toetsenbord en muis neem ik wel mee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil graag een I3 om mee te beginnen omdat dit platform een grotere upgradabilty bied.
Daarnaast een SSD van 128 of 256, heb een nas thuis dus meer is niet nodig.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ga je overklokken?
Ik heb mijn athlon in der tijd wel overklocked, dit zorgde echter voor veel warmte en dus herrie.
Dus laten we zeggen mogelijk maar is geen noodzaak.
het is al even geleden dat ik een Pc heb samengesteld(+/- 10jaar) daarom vraag ik jullie professionelehulp in
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Met dit systeem wil ik weer gaan game, Onder andere LOL, en Battlefield daarnaast zal er veel op gesurft en gemaild worden,
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb een budget wat reikt tot 500 euro, een videokaart of CPU 2e hands halen is geen probleem.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Mijn Pc is inmiddels zo oud dat ik niks mee kan nemen Draai nog op een amd athlon 3200 xp.
Schem toetsenbord en muis neem ik wel mee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil graag een I3 om mee te beginnen omdat dit platform een grotere upgradabilty bied.
Daarnaast een SSD van 128 of 256, heb een nas thuis dus meer is niet nodig.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i3-4160 Boxed | € 113,95 | € 113,95 |
| 1 | MSI H81M-E34 | € 49,95 | € 49,95 |
| 1 | Cooler Master N200 Closed | € 31,50 | € 31,50 |
| 1 | Kingston HyperX Fury black HX318C10FBK2/8 | € 63,95 | € 63,95 |
| 1 | Cooler Master GM G450M | € 46,75 | € 46,75 |
| 1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 109,95 | € 109,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 416,05 | |
Ga je overklokken?
Ik heb mijn athlon in der tijd wel overklocked, dit zorgde echter voor veel warmte en dus herrie.
Dus laten we zeggen mogelijk maar is geen noodzaak.