Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Gezocht: Laptop Hard drive kabel hp

Pagina: 1
Acties:

• sonnemans
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 31-07 06:39
Ik weet niet of ik hier wel op het goede forum onderdeel zit, zo niet verwijs me dan zeker door naar het goede onderdeel!

Bij de upgrade van hdd naar ssd in mijn laptop is het kabeltje naar het moederbord van mijn laptop waarschijnlijk kapot gegaan. In het begin had de laptop erg veel moeite de nieuwe ssd te vinden. Uit eindelijk kreeg ik deze goed geinstaleerd en voor twee dagen werkten het systeem prima. Daarna begon mij laptop echter de volgende error te geven: Boot device not Found. In eerste instantie werkte de laptop nog wel met de oude hdd maar ook deze geeft nu de zelfde error. Mijn conclusie is dat ik iets in het kabeltje gebroken moet hebben. Nu is het nog niet zo'n hele oude laptop met nog best prima hardware.

De vraag is dus heeft iemand ook maar enig idee hoe ik aan dit kabeltje kan komen? De pech is natuurlijk dat laptop moederborden allemaal een andere aansluiting gebruiken. Daarom hier de gegevens van mijn laptop:

hp laptop met
Model: g6 -2303sd
Product: D4L55EA#ABH
Serial: 5CD3043W5B
pricewatch: HP Pavilion g6 2303sd

in de laptop zit een AMD A8-4500M misschien dat dit helpt met het vinden van het juiste moederbord aansluiting.

Ik heb zelf al contact opgenomen met HP en het internet al een beetje afgespeurd maar hopelijk is er hier iemand die mij kan helpen.

Hopelijk is er iemand die hier meer van af weet.

Groet,
Kaspar

• Axewi
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-11 16:21
Of deze? http://www.ebay.com/itm/H...ain_0&hash=item541c8916b0

Als je de kabel er uit haalt dan staat er een part nummer op (witte sticker). Als je hierop zoekt vind je de exacte kabel.

[ Voor 3% gewijzigd door Axewi op 08-04-2015 15:06 ]

Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.