Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• tweakerjunior
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 17-11 20:18
Hallo mede tweakers :9

Ik had een vraag in het [HTC One X] Rooten & Custom ROM's topic gesteld en aangezien er na een paar dagen niemand heeft gereageerd, stel ik de vraag hier. Excuses ervoor. Hieronder dan mijn vraag:

Ik heb al een aantal maanden cm11 op mijn telefoon, maar het is niet helemaal stabiel. Het enige pluspuntje is het betere wifi bereik. Op internet heb ik ARHD gevonden. Zeer stabiel volgens vele mensen. Is de kwaliteit van de camera het zelfde als in de stock rom van htc? En is het wifi bereik beter? Als ik deze rom wil installeren, heb ik dan een oudere recovery nodig (van android 4.2.2) en de stock HTC rom? Of gewoon duiken in de recovery de rom zip installeren en rebooten. Zoals in dit filmpje? : YouTube: HTC One X : How To Install - Android Revolution Rom Android 4.1.1, Jellybean

Sorry voor al deze vragen

Alvast bedankt :D

[ Voor 2% gewijzigd door tweakerjunior op 08-04-2015 13:52 . Reden: typo ]

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
De enige manier om te bepalen of een rom beter is, is om deze zelf te proberen. Ga er dus eens mee aan de slag, zou ik zeggen. Verder kun je het beste even in het XDA-topic kijken van de desbetreffende rom voor de installatieinstructies.

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:21
welke recovery heb je nu? TWRP of CWM? of heb je je huidige rom op een andere manier geinstalleerd?
via TWRP of CWM is het gewoon een kwestie van wipen en opnieuw zips flashen

Strava

• tweakerjunior
Mijn huidige recovery is CWM. Versie 6.0.48 om precies te zijn. Ik heb mijn rom via deze custom recovery geinstalleerd.

Ik heb net op xda gekeken. Hier staan alle instructies.

You need:
HTC One X unlocked with htcdev.com (S-ON) or S-OFF
Custom recovery
Firmware package link: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1957376
Proper HBOOT version for Jelly Bean based ROM

How to flash:
Download ROM and place it on your virtual SD card
Flash boot.img from the downloads section
Boot your phone in recovery mode (vol down + power)
In main menu, select "install zip from sdcard"
Select "choose zip from sdcard" and browse to the location of Android Revolution ROM
You can use data wiping option in AROMA (optionally if coming from earlier version of my ROM, obligatory if coming from stock or other custom ROM)
After flashing process is complete, reboot the device

hier staat dat ik een firmware package nodig en een hboot versie van jellybean. Mijn huidige hboot versie is 1.72.000.

Kan ik het gewoon via de recovery doen? Zonder firmware package. Bedankt voor het snelle antwoord ;)

Ik heb een video gevonden op youtube. YouTube: HTC One X : How To Install - Android Revolution Rom Android 4.1.1, Jellybean

Eerst zet de man de zip van de rom op het toestel.
Daarna opent hij een script in cmd. Ik denk dat het alles wiped.
Gaat hij naar de bootloader.
Opent de recovery.
Installleert de zip.
Volgt de stappen van de installatie
Je hebt de keuze bij het installeren van google apps. Als ik bv, google plus niet aanvink. Kan ik het later in de playstore installeren?
Daarna als hij klaar is reboot hij het toetsel.

Moet ik voordat ik begin usb debugging aanzetten.?
Ook heb je in de root instelling. Uit/toestel/ADB/ en beide. Moet ik ze op beide houden?

Als ik deze stappen volg. Komt het dan goed?
Bedankt voor het snelle antwoord ;)

[ Voor 26% gewijzigd door tweakerjunior op 08-04-2015 14:45 ]

• tweakerjunior
Iemand...

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-11 22:00

The Wizard

Moderator Mobile
Een topic kicken is pas toegestaan naar 24 uur.

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

• moh.moh
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
http://forum.xda-developers.com/htc-one-x

Beter dan het beschreven staat, kunnen wij het niet uitleggen. Alle info die je nodig hebt, kan je hier vinden.

Over de camera kwaliteit die is (bijna) altijd beter op de stock software van de fabrikant; ik verwacht dat dit niet anders is voor de One X.

[ Voor 31% gewijzigd door moh.moh op 08-04-2015 19:37 ]

• tweakerjunior
Op internet staat dat ik stock sense 5 (4.2.2 ) moet draaien. Ik ben dom geweest om geen back-up te maken van de stock rom. Morgen zoek ik wel een ruu op. Ik hoop dat ik eentje vind...
Pagina: 1