Onjuiste koppeling met webshop

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikkert278
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-06-2024
De Azerty webshop koppeling op deze pagina

pricewatch: Supermicro MEM-DR380L-SL02-EU16

gaat naar

http://azerty.nl/0-1928-6...-ecc.html?channel_code=40

maar dat product is in feite deze

pricewatch: Samsung M391B1G73QH0-YK0

(Ik heb dit geheugen namelijk gekocht bij Azerty en ik kreeg de Samsung M391B1g73QH0-YK0 thuis gestuurd in plaats van de Supermicro MEM-DR380L-SL02-EU16)

Via de mail hadden ze bevestigd dat het om de Supermicro zou gaan, maar niets is minder waar. Ik zal nu direct Azerty ook even een mailtje droppen voor retour en dat ze de SKU verkeerd hebben staan. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Als je met de muis op de totaalprijs gaat staan, krijg je een popupje met de link naar het meldpunt waarna het meteen bij de juiste personen terecht komt ;)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikkert278
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-06-2024
Raven schreef op woensdag 08 april 2015 @ 13:17:
Als je met de muis op de totaalprijs gaat staan, krijg je een popupje met de link naar het meldpunt waarna het meteen bij de juiste personen terecht komt ;)
Dus daar staat dat linkje! Ik had er al naar gezocht maar ik kon het nergens vinden. Ik zal het even er in posten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Jep, die is nogal verstopt :P . Jaren terug stond er een icoontje met link naast de prijs, direct zichtbaar:
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/4VfgBo17thpso0CibbKc7CIt/full.jpg
(dat icoontje als ik het mij goed herinner)

Na het verplaatsen van de link naar het popupje heeft het overigens erg lang geduurd voordat de info in Terugkerende foutieve prijzen werd aangepast...

[ Voor 5% gewijzigd door Raven op 08-04-2015 15:42 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde