Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?
Ik wil met dit systeem graag gamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
De maximale prijs van dit systeem is ca 650 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
Een 2TB Sata HDD
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zijn twee videokaarten en drie voedingen wel genoeg? 16 SSD's in RAID-5? Vertel ons meer over het systeem van je dromen.
Ik zat te denken aan de volgende onderdelen:
Ga je overklokken?
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?
Misschien op de lange termijn.
Ik wil graag weten of deze onderdelen compatibel zijn of als ik misschien betere onderdelen kan nemen.
Dit is de eerste keer dat ik een pc ga bouwen.
Verder wil ik graag weten of ik met zo'n systeem ongeveer 4 a 5 jaar vooruit kan. Gamen hoeft voor mij niet op de hoogste kwaliteit zolang de FPS maar hoog blijft.
Alvast bedankt!
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?
Ik wil met dit systeem graag gamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
De maximale prijs van dit systeem is ca 650 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
Een 2TB Sata HDD
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zijn twee videokaarten en drie voedingen wel genoeg? 16 SSD's in RAID-5? Vertel ons meer over het systeem van je dromen.
Ik zat te denken aan de volgende onderdelen:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 179,95 | € 179,95 |
| 1 | ASRock B85M Pro4 | € 63,05 | € 63,05 |
| 1 | MSI GeForce GTX 960 GAMING 2G | € 217,90 | € 217,90 |
| 1 | Cooler Master N300 (KKN1, closed) | € 32,95 | € 32,95 |
| 2 | Crucial CT51264BA160BJ | € 28,- | € 56,- |
| 1 | Asus DRW-24F1ST Zwart | € 14,99 | € 14,99 |
| 1 | Corsair VS450 80plus | € 34,90 | € 34,90 |
| 1 | Kingston SSDNow V300 120GB | € 52,95 | € 52,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 652,69 | |
Ga je overklokken?
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?
Misschien op de lange termijn.
Ik wil graag weten of deze onderdelen compatibel zijn of als ik misschien betere onderdelen kan nemen.
Dit is de eerste keer dat ik een pc ga bouwen.
Verder wil ik graag weten of ik met zo'n systeem ongeveer 4 a 5 jaar vooruit kan. Gamen hoeft voor mij niet op de hoogste kwaliteit zolang de FPS maar hoog blijft.
Alvast bedankt!