Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Gerucht: Microsoft geeft Windows 10 volgend jaar grote updat

Pagina: 1
Acties:

• roy-t
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-10 16:43
De enige informatie die dit nieuwsbericht bevat is dat er volgend jaar mogelijk grote updates komen voor Windows 10. Ondanks dat dit compleet in de lijn van verwachtingen zit. (Goh Windows 2000 kreeg een na ongeveer een jaar een grote update met SP1, XP kreeg na ongeveer een jaar een grote update met SP1, Windows Vista ook, Windows 8 ook...) is er nog zo weinig informatie dat zelfs dit compleet te verwachten fenomeen als gerucht aangestipt moet worden.

Lieve redactie, ik lees de laatste tijd weer met meer plezier tweakers.net dan twee jaar geleden. Maar dit nieuwsbericht past er gewoon niet tussen :).

PS

Volgende keer mogen jullie mij quote als Microsoft-kenner ;)
De twee updates zullen volgens Microsoft-kenner Mary Jo Foley van ZDNet de nodige functionaliteit toevoegen.

~ Mijn prog blog!

• Olaf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-07-2024
Fijn te horen dat je Tweakers met plezier leest. :)

Het opvallende is juist dat Microsoft er met 'Windows-as-a-Service' op leek te hinten dat het gedaan was met dit soort grote updates om functionaliteit toe te voegen.
With Windows 10, the experience will evolve and get even better over time. We’ll deliver new features when they’re ready, not waiting for the next major release.
http://blogs.windows.com/...on-of-windows-windows-10/

Ik heb dit toegevoegd aan het stuk om dit te verduidelijken. nieuws: Gerucht: Microsoft geeft Windows 10 volgend jaar grote update

Verder wilden we er met 'Microsoft-kenner' op wijzen dat ze goede bronnen binnen MS heeft, ook dat is toegevoegd.

Mocht jij ook over insider-info mbt Microsoft beschikken, dan houden we ons van harte aanbevolen. ;)

• roy-t
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-10 16:43
Die update maakt het helemaal goed. Nu is tenminste duidelijk waarom het interessant is dat er net als de afgelopen 15 jaar er een grote update aan komt na release!

(Check de nieuws queue voor een, niet zo insider, tip over microsoft vandaag :P )

~ Mijn prog blog!