Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• matthewk
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21-11 10:18
Hoi,

Graag had ik een platenspeler aangestuurd via mijn tablet (android). Eigenlijk had ik graag een heel multi-kamer systeem opgebouwd en aangesloten op mijn tablet.

Het type platenspeler en versterker heb ik nog niet bepaald. Dit maakt ook helemaal niet uit, ik wil gewoon dat ik het draadloos kan aansturen allemaal.

Consultant - Autogek

• ZuinigeRijder
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
matthewk schreef op woensdag 08 april 2015 @ 09:46:
Hoi,

Graag had ik een platenspeler aangestuurd via mijn tablet (android). Eigenlijk had ik graag een heel multi-kamer systeem opgebouwd en aangesloten op mijn tablet.

Het type platenspeler en versterker heb ik nog niet bepaald. Dit maakt ook helemaal niet uit, ik wil gewoon dat ik het draadloos kan aansturen allemaal.
Universal remote Apps
Moet je tablet wel een IR blaster hebben.

[ Voor 10% gewijzigd door ZuinigeRijder op 08-04-2015 11:07 ]

• matthewk
Hoi,

De vraagstelling is wegens de snelheid verkeerd (zoals wel eens bij ons allemaal gebeurd). Ik weet dat ik het via een IR blaster (of met lg pad standaard) kan aansture. Maar kan dit ook met een platenspeler? Bestaat er een platenspeler die dit toestaat?

Consultant - Autogek

• ZuinigeRijder
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Er zullen wel genoeg platenspelers zijn met afstandbediening?
Bijvoorbeeld deze of deze?

Zelf geen ervaring hiermee, platen wisselen zullen je nog wel handmatig moeten doen. Of je moet een jukebox nemen die via afstandbediening bestuurbaar is :9

• matthewk
Dus dan zou ik het eventueel wel gewoon lekker kunnen aansturen vanuit een domotica pakket :D ok thanks !

Consultant - Autogek

• fabstar81
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-11 07:34
er zijn hifi systemen van vroegah die zo een naald hadden die gewoon met een liftje naar onderen ging. ook die waren met infra rood afstandsbediening. misschien eens op marktplaats/vlooienmarkten kijken?

făbŞŤĄŘ - Mijn PC

Pagina: 1