Hallo tweaker vriendjes. Ik wil een miniITX systeem gaan bouwen op basis van de Corsair Carbide 380T. Na flinkt wat puzzelen denk ik dat dit systeem goed is, ik twijfel alleen nog over de koeling..
Voordat er commentaar kom over de GTX960, ik weet dat hij mogelijk onder de rest valt qua performance. Ik wil echter eerst wachten op de nieuwe AMD lijn, voodat ik een echt powerhouse koop. En ik krijg het gevoel dat deze voldoende is voor de games van nu =)
Hebben jullie een mening voor mij?
EDIT: Na reacties de build enigsinds aangepast.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Dit systeem wil ik vooral gebruiken voor games als Guild Wars 2, Dragon Age: Inquisition en League of Legends. Naast de allerdaagse dingetjes natuurlijk. Ik heb momenteel een 1080p scherm, mocht dit meetellen voor de GTX kaart.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb een budget van rond de 1000 euro, enige afwijking is acceptabel als hier een goed argument voor komt.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
De Samsung SSD neem ik mee uit mijn oude systeem, met windows erop.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie het lijstje hieronder
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet persee, ik vind dit een leuk (specs) en betaalbaar mobo, en het schijnt dat MSI videokaarten beter werken met MSI mobos? Overigens is er voor een rood ram reepje gekozen puur vanwege de kleur
(Ja ik weet dat de kast dicht is!
)
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Systeem is opgebouwd met de huidige behuizing als uitgangspunt. Ook is er voor dit mobo gekozen vanwege de AC wireless, dit om de optie van mobiliteit in stand te houden.
Ga je overklokken?
Ik wil met dit systeem voor het eerst gaan overklokken. Ik twijfel echter nog over de koeler, gezien ik niet wil dat ik in ruimte problemen kom. Iemand een idee?
Voordat er commentaar kom over de GTX960, ik weet dat hij mogelijk onder de rest valt qua performance. Ik wil echter eerst wachten op de nieuwe AMD lijn, voodat ik een echt powerhouse koop. En ik krijg het gevoel dat deze voldoende is voor de games van nu =)
Hebben jullie een mening voor mij?
EDIT: Na reacties de build enigsinds aangepast.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Dit systeem wil ik vooral gebruiken voor games als Guild Wars 2, Dragon Age: Inquisition en League of Legends. Naast de allerdaagse dingetjes natuurlijk. Ik heb momenteel een 1080p scherm, mocht dit meetellen voor de GTX kaart.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb een budget van rond de 1000 euro, enige afwijking is acceptabel als hier een goed argument voor komt.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
De Samsung SSD neem ik mee uit mijn oude systeem, met windows erop.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie het lijstje hieronder
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet persee, ik vind dit een leuk (specs) en betaalbaar mobo, en het schijnt dat MSI videokaarten beter werken met MSI mobos? Overigens is er voor een rood ram reepje gekozen puur vanwege de kleur
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Systeem is opgebouwd met de huidige behuizing als uitgangspunt. Ook is er voor dit mobo gekozen vanwege de AC wireless, dit om de optie van mobiliteit in stand te houden.
Ga je overklokken?
Ik wil met dit systeem voor het eerst gaan overklokken. Ik twijfel echter nog over de koeler, gezien ik niet wil dat ik in ruimte problemen kom. Iemand een idee?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4590 Boxed | € 196,80 | € 196,80 |
| 1 | MSI Z97I Gaming ACK | € 142,95 | € 142,95 |
| 1 | MSI Radeon R9 290 Gaming 4G | € 311,50 | € 311,50 |
| 1 | Corsair Graphite 380T Mini ITX Zwart | € 123,- | € 123,- |
| 1 | Kingston HyperX Fury red HX318C10FRK2/8 | € 68,- | € 68,- |
| 1 | Seasonic G-series 450 watt | € 78,50 | € 78,50 |
| 1 | Samsung 840 EVO Desktop kit 250GB | € 140,51 | € 140,51 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.061,26 | |
[ Voor 7% gewijzigd door Svenkb op 08-04-2015 10:59 ]