Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_A_User
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-09 11:50
Ik heb een vraag. Ik overweeg de aanschaf van een nieuwe versterker. Momenteel gaat de strijd tussen een Yamaha Aventage 740 en een Marantz SR5008. Qua prijs krijg ik ze voor hetzelfde bedrag.

Echter zit ik met het volgende. Ik heb een Ultra HD tv, en ik wil natuurlijk voorbereid zijn voor een eventuele htpc/whatever die 4k levert.

Nu weet ik dat de Marantz in staat is 4k door te geven, maar upscalen doet ie maar tot 30hz geloof ik, omdat het geen HDMI 2.0 betreft. Nu is mijn vraag de volgende:

Ik vind het upscalen van full HD materiaal naar UHD niet boeiend. Wat ik wél boeiend vindt is dat ik straks wel een 60Hz signaal van een externe bron door kan geven naar mijn TV via die Marantz. Heb ik dan aan die 5008 voldoende, of moet ik dan uitwijken naar de 5009, die wél HDMI 2.0 heeft.

Het vervelende van dat laatste is dat die wel érg aan de prijs is. Dan is die Yamaha weer een stuk aantrekkelijker die dat wel gewoon kan doorgeven want die heeft HDMI 2.0. Nogmaals, upscalen vind ik niet boeiend, het 1:1 doorgeven van een 4k signaal wel.

Edit: verkeerd gelezen, vraag geldt niet meer (maar ik laat m wel staan). De 5009 krijg ik ook voor hetzelfde bedrag en die heeft wel degelijk HDMI 2.0

Dus ze hebben gewoon dezelfde functionaliteit. Mijn gevoel zegt Marantz, maar ik vind dat kleine schermpje echt heel erg lelijk (en er is nauwelijks iets op te zien). Keuzes keuzes :/

[ Voor 13% gewijzigd door Just_A_User op 04-04-2015 16:12 ]

Och ja, je moet toch wat he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-09 08:58

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Just_A_User schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 15:54:

Dus ze hebben gewoon dezelfde functionaliteit. Mijn gevoel zegt Marantz, maar ik vind dat kleine schermpje echt heel erg lelijk (en er is nauwelijks iets op te zien). Keuzes keuzes :/
Ik denk dat je er snel achter komt dat je toch niet naar het display gaat kijken, maar naar de app op je tel/tablet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_A_User
Hann1BaL schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 16:23:
[...]

Ik denk dat je er snel achter komt dat je toch niet naar het display gaat kijken, maar naar de app op je tel/tablet.
Denk je? (niet sarcastisch). Ik heb nl een Marantz SR4600 staan die nu bij mijn PC staat, en ik heb beneden een Denon 2113 staan maar die heeft geen HDMI 2.0 en dus geen 4K @60Hz. Daarnaast begint dat ding ook kuren te vertonen dus ik ga toch maar voor een nieuwe.

Ik ga eens even wat opzoeken over die app waar je het over hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL

Hann1BaL

Just_A_User schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 16:35:
[...]

Denk je? (niet sarcastisch). Ik heb nl een Marantz SR4600 staan die nu bij mijn PC staat, en ik heb beneden een Denon 2113 staan maar die heeft geen HDMI 2.0 en dus geen 4K @60Hz. Daarnaast begint dat ding ook kuren te vertonen dus ik ga toch maar voor een nieuwe.

Ik ga eens even wat opzoeken over die app waar je het over hebt.
Dat denk ik ja, Ik weet niet hoe dicht je op je receiver gaat zitten, maar ook bij vrienden is het display niet te lezen. Ervaring met Sony, Yamaha, Onkyo en Marantz.

Je kijkt of TV en zie je daar ook je instellingen en anders pak ik mijn mobiele applicatie. Dat is in ieder geval wat ik doen. Waar heb je het display voor nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_A_User
Hann1BaL schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 16:38:
[...]

Dat denk ik ja, Ik weet niet hoe dicht je op je receiver gaat zitten, maar ook bij vrienden is het display niet te lezen. Ervaring met Sony, Yamaha, Onkyo en Marantz.

Je kijkt of TV en zie je daar ook je instellingen en anders pak ik mijn mobiele applicatie. Dat is in ieder geval wat ik doen. Waar heb je het display voor nodig?
Het display heb ik niet per se nodig natuurlijk, maar ik vind het wel prettig als ik het e.e.a. aan informatie op het display kan zien. Ik ben een rechthoekig scherm gewend, dus dat kleine rondje vind ik dan erg karig. Ik besef me terdege dat ik 't daar niet van moet laten afhangen, maar toch maakt dat de keuze voor mij lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL

Hann1BaL

Just_A_User schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 16:42:
[...]

Het display heb ik niet per se nodig natuurlijk, maar ik vind het wel prettig als ik het e.e.a. aan informatie op het display kan zien. Ik ben een rechthoekig scherm gewend, dus dat kleine rondje vind ik dan erg karig. Ik besef me terdege dat ik 't daar niet van moet laten afhangen, maar toch maakt dat de keuze voor mij lastig.
Waar gebruik je het display nu voor als ik vragen mag? Welke info wil je graag kunnen zien? (Ik wil je voorkeur niet wijzigen, maar ik heb zelf vooral geen idee wat ik zou moeten met het display. Source zie ik op de TV wel, als ik wil airplayen weet ik wat ik stream, volume of ik niet te weten, dat hoor ik wel.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_A_User
Hann1BaL schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 16:44:
[...]

Waar gebruik je het display nu voor als ik vragen mag? Welke info wil je graag kunnen zien? (Ik wil je voorkeur niet wijzigen, maar ik heb zelf vooral geen idee wat ik zou moeten met het display. Source zie ik op de TV wel, als ik wil airplayen weet ik wat ik stream, volume of ik niet te weten, dat hoor ik wel.)
momenteel? In principe nergens voor, maar dat het er op zit vind ik toch een prettige gedachte. Het is gewoon zo'n 'stom' iets waarvan je weet dat 't je niet moet tegenhouden, maar het blijkbaar toch nog doet, dus ja :{

Ik vind het gewoon prettig als ik naar dat scherm kijk, dat ik daar kan zien op welke HDMI ingang het ding staat, etc etc. Niet dat ik iets met die info doe, ik vind het gewoon prettig dat het er staat. Ik weet dat het belachelijk klink, en dat is het ook, maar dan nóg houdt het me tegen :') 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL

Hann1BaL

Just_A_User schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 16:47:
[...]

momenteel? In principe nergens voor, maar dat het er op zit vind ik toch een prettige gedachte. Het is gewoon zo'n 'stom' iets waarvan je weet dat 't je niet moet tegenhouden, maar het blijkbaar toch nog doet, dus ja :{

Ik vind het gewoon prettig als ik naar dat scherm kijk, dat ik daar kan zien op welke HDMI ingang het ding staat, etc etc. Niet dat ik iets met die info doe, ik vind het gewoon prettig dat het er staat. Ik weet dat het belachelijk klink, en dat is het ook, maar dan nóg houdt het me tegen :') 8)7
Dat is niet belachelijk.Dat is jouw voorkeur :) Dan ben ik gewoon met je eens dat de Marantz niet ideaal is. Ik vind het juist persoonlijk fijn dat Marantz zich een beetje onderscheidt. Ik zie het verschil tussen een Onky, Yamaha en een Sony niet. Erg saai. Verder heb ik vooral de keuze op kwaliteit, wat ik goed vond, gemaakt en niet zozeer het display. Het is aan jezelf om te bepalen wat de doorslag geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_A_User
Hann1BaL schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 16:51:
[...]

Dat is niet belachelijk.Dat is jouw voorkeur :) Dan ben ik gewoon met je eens dat de Marantz niet ideaal is. Ik vind het juist persoonlijk fijn dat Marantz zich een beetje onderscheidt. Ik zie het verschil tussen een Onky, Yamaha en een Sony niet. Erg saai. Verder heb ik vooral de keuze op kwaliteit, wat ik goed vond, gemaakt en niet zozeer het display. Het is aan jezelf om te bepalen wat de doorslag geeft.
Daarom overweeg ik die Yamaha Aventage 740 dus, want die heeft dat wel, maar ja, dat is dan weer geen Marantz.

Keuzes keuzes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofy1978
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-08 11:57
Is een Pioneer SC-1224 geen optie die zie ik zelden voorbijkomen in bijna geen enkel forum.
Klasse d versterker hdmi 2.0 en aansluitingen genoeg volgens mij.
Of is Pioneer gewoon mindere kwaliteit dan Marantz of denon?

[ Voor 3% gewijzigd door Goofy1978 op 04-04-2015 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjotr22
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13-09 17:13
Just_A_User schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 15:54:
Ik heb een vraag. Ik overweeg de aanschaf van een nieuwe versterker. Momenteel gaat de strijd tussen een Yamaha Aventage 740 en een Marantz SR5008 5009. Qua prijs krijg ik ze voor hetzelfde bedrag.
a) ik ben destijds voor de Marantz SR 7005 gegaan ivm het grotere scherm. Geen moment spijt van, het klepje waarachter het grote scherm verborgen is, staat altijd open. Ik kan zo altijd zien welke instellingen van toepassing zijn, of een bron surround heeft of niet, of een audio formaat wel in HD is afgesteld etc etc. Uiteraard heb je apps maar ik wil mn telefoon niet altijd bij de hand hebben als ik van audio / video aan het genieten ben.

mijn advies; als iets voor jou belangrijk is vraag je dan af wat het mag kosten om dat in het product van jou keuze te krijgen. als het te duur blijkt (de Marantz SR 7008 / xx9) schrap dan het grote scherm van jouw wensenlijst

b) Yamaha en Marantz liggen heel erg ver uit elkaar qua klank. Geloof me, ik heb ze namelijk allebei. Inmiddels beide op diverse combinaties beluisterd: Heco / Klipsch / Boston Acoustics / B&W en kan je vertellen dat het echt totaal verschillende receivers zijn

Waarop heb je jouw vergelijking gebaseerd? Heb ja al uitvoerig geluisterd en geconcludeerd dat je niet kunt kiezen tussen de twee klanken en daarom de keus laat afhangen van de grootte van het display? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:36

CyBeRSPiN

sinds 2001

Mijn versterker zit in een tvkast verstopt. Hoe groot het display ook zou zijn, ik zou het toch niet zien..
Heb je een iPhone/iPad? De app DeRemote.com is echt fantastisch. Laat je meteen zien in welke mode ie staat, alles is in te stellen.. Ik raak de afstandsbediening nooit meer aan, laat staan de knoppen op de versterker zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_A_User
Pjotr22 schreef op zondag 05 april 2015 @ 09:20:
[...]

a) ik ben destijds voor de Marantz SR 7005 gegaan ivm het grotere scherm. Geen moment spijt van, het klepje waarachter het grote scherm verborgen is, staat altijd open. Ik kan zo altijd zien welke instellingen van toepassing zijn, of een bron surround heeft of niet, of een audio formaat wel in HD is afgesteld etc etc. Uiteraard heb je apps maar ik wil mn telefoon niet altijd bij de hand hebben als ik van audio / video aan het genieten ben.

mijn advies; als iets voor jou belangrijk is vraag je dan af wat het mag kosten om dat in het product van jou keuze te krijgen. als het te duur blijkt (de Marantz SR 7008 / xx9) schrap dan het grote scherm van jouw wensenlijst

b) Yamaha en Marantz liggen heel erg ver uit elkaar qua klank. Geloof me, ik heb ze namelijk allebei. Inmiddels beide op diverse combinaties beluisterd: Heco / Klipsch / Boston Acoustics / B&W en kan je vertellen dat het echt totaal verschillende receivers zijn

Waarop heb je jouw vergelijking gebaseerd? Heb ja al uitvoerig geluisterd en geconcludeerd dat je niet kunt kiezen tussen de twee klanken en daarom de keus laat afhangen van de grootte van het display? :P
Ik weet dat Marantz een versterker heeft waarbij achter het klepje een 2e scherm zit. Alleen dat ding is zo duur dat ik dat geld er gewoon niet voor over heb. Inderdaad valt dan het scherm weg.

Nee, ik ben nog niet zo ver dat ik geluisterd heb, want ik wil eerst mijn keuze beperken tot wat ik qua receivers interessant vindt zodat ik gericht kan gaan luisteren. Uiteindelijk is dat toch het belangrijkst. Ik hou van het warme geluid dat Marantz heeft, dus als de Yamaha dat niet heeft, dan ga ik daar bij een luistersessie achter komen en zal hij waarschijnlijk afvallen.

Dan blijft over Pioneer, welke ik nog helemaal niet overwogen heb, maar ik heb daar van het gevoel dat het gewoon niet op hetzelfde niveau staat als een Marantz bv, dus ja, ik sta zeg maar nog aan het begin qua ontdekken hoe of wat.

Feit is dat de Denon 2113 die ik nu heb vervangen gaat worden, maar waarvoor, dat is de vraag. Overigens staat mijn originele vraag nog, want hoewel zowel de Yahama als de 5009 HDMI 2.0 hebben. Prima, maar mijn vraag is of die HDMI 2.0 alleen nodig is voor het kunnen upscalen naar 60Hz, of dat ie die HDMI 2.0 ook nodig heeft om een 4k signaal dat al 60Hz is door te geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:58
Just_A_User schreef op zondag 05 april 2015 @ 11:51:
[...]
Overigens staat mijn originele vraag nog, want hoewel zowel de Yahama als de 5009 HDMI 2.0 hebben. Prima, maar mijn vraag is of die HDMI 2.0 alleen nodig is voor het kunnen upscalen naar 60Hz, of dat ie die HDMI 2.0 ook nodig heeft om een 4k signaal dat al 60Hz is door te geven?
Het lijkt mij wel dat je receiver HDMI 2.0 nodig heeft.
If, in a few years, you buy a 4K OLED TV , and want to send it 2160/60p from your 4K Blu-ray player, then yes, you'll need to upgrade your receiver to one that can pass HDMI 2.0.
Bron: http://www.cnet.com/news/hdmi-2-0-what-you-need-to-know/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_A_User
Nou, na lang beraadslagen en een aantal keer iets anders gedaan te hebben om het gewoon even te laten 'sudderen' zeg maar kwam ik tot de conclusie dat ik simpelweg te vaak flipper tussen de een en de ander om een weloverwogen keuze te maken.

De enige 2 opties die ik dan nog heb is:
1. niks kopen
2. De SR7009 kopen.

Het wordt 2. Weliswaar niet nu, maar binnen een maand of 2, 3 koop ik hem. Dat is de enige manier waarop ik niet steeds loop te denken 'wat als...', en het zowel Marantz is als dat ik een 'fatsoenlijk' scherm heb, dus die gaat het simpelweg worden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jakob
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-09 14:26
Ik vind dat scherm ook belangrijk. Ik kan het mij niet indenken dat ik niet ten allen tijde kan zien in welk geluidsformaat de klank binnenkomt :)
Mijn NR1602 heeft dat ook, het zou zeker een reden zijn om naar een SR7009 te gaan ipv een lager model.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23:57

daffie82

Minisforum UM773 Lite

jakob schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 10:23:
Ik vind dat scherm ook belangrijk. Ik kan het mij niet indenken dat ik niet ten allen tijde kan zien in welk geluidsformaat de klank binnenkomt :)
Mijn NR1602 heeft dat ook, het zou zeker een reden zijn om naar een SR7009 te gaan ipv een lager model.
Inderdaad heel persoonlijk. Ik zie dit op de Oppo en niet op de SR5004 mits ik PCM gebruik en niet bitstream. Ik mis het niet echt moet ik zeggen, en met 1 druk op de remote van de Oppo zie ik alle details van de video en audio stream.

LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Sony UBP-X800M2 / Ugoos AM6B+ (CE with CPM Build) / FiiO DM13 BT / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.5.0 (UMOEUXM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonton
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-09 15:21
Had ik ook, maar omdat ik van tv naar marantz als centraal punt ben geswitched geeft de overlay op het beeld alle info al

PC: LianLi O11D evo, Corsair HX1500i, Asus ROG Z790-A, i7-14700KF, 48GB DDR5 Corsair PC7400, MSI RTX5090 Suprim Liquid, Samsung 990pro 1+2TB, LG 42OLEDC4 *** HCS: LG 83OLEDG2, Marantz Cinema 40, B&W (702S2 HTM71S2 705S2 DB4S), Project X2B-at33ptg2, DS3B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjotr22
Just_A_User schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 08:22:
Nou, na lang beraadslagen en een aantal keer iets anders gedaan te hebben om het gewoon even te laten 'sudderen' zeg maar kwam ik tot de conclusie dat ik simpelweg te vaak flipper tussen de een en de ander om een weloverwogen keuze te maken.

De enige 2 opties die ik dan nog heb is:
1. niks kopen
2. De SR7009 kopen.

Het wordt 2. Weliswaar niet nu, maar binnen een maand of 2, 3 koop ik hem. Dat is de enige manier waarop ik niet steeds loop te denken 'wat als...', en het zowel Marantz is als dat ik een 'fatsoenlijk' scherm heb, dus die gaat het simpelweg worden. :)
je gaat van die beslissing 5 tot 10 jaar (ofzo) elke dag enorm van genieten!

nb ga nog wel luisteren, je geeft veel geld uit. straks past de SR niet bij jouw smaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_A_User
Pjotr22 schreef op woensdag 08 april 2015 @ 07:52:
[...]

je gaat van die beslissing 5 tot 10 jaar (ofzo) elke dag enorm van genieten!

nb ga nog wel luisteren, je geeft veel geld uit. straks past de SR niet bij jouw smaak
Naja, ik heb ook nog een SR4600 staan, dus ik 'ken' Marantz in die zin wel. ik heb 2,5 jaar geleden de Denon 2113 gekocht, die binnen 3 maanden stuk was, en ik heb toen een nieuwe gekregen, en die nieuwe begint nu dezelfde kuren te vertonen, dus hoewel Denon en Marantz stiekem eigenlijk min of meer hetzelfde zijn heeft Denon nu voor mij af gedaan, waar ik de SR4600 in 2005 heb gekocht, en die werkt nog altijd perfect (en is nog altijd in gebruik ook).

Uiteraard ga ik eerst luisteren. Wat ik me wel afvraag, ik heb ook de mogelijkheid een Demo-model te kopen. Die is een paar 100 euro goedkoper. ik overweeg dat, mits ik gewoon volledige garantie krijg. is dat laatste niet zo, dan laat ik ook die aan me voorbij gaan en ga ik voor nieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjotr22
Ik heb er geen enkele moeite mee een demo model te kopen. Ik ga liever voor 2e hands zelfs, scheelt nog meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley2009
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 17-09 17:53
onkyo TX NR 737 of 636 beiden klaar voor 4k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• road rebel
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 24-08 09:32
Voor het 1:1 doorgeven van 4kUHD materiaal heb je volgende specs nodig:

HDMI 2.0 (full bandwidth: 18Gbps)
en waarschijnlijk HDCP 2.2

Die receivers zijn er -nog-niet.

[ Voor 36% gewijzigd door road rebel op 09-04-2015 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_A_User
road rebel schreef op donderdag 09 april 2015 @ 12:25:
Voor het 1:1 doorgeven van 4kUHD materiaal heb je volgende specs nodig:

HDMI 2.0 (full bandwidth: 18Gbps)
en waarschijnlijk HDCP 2.2

Die receivers zijn er -nog-niet.
Hmm, naja, ik heb inmiddels al de Marantz SR9007 besteld, dus ik kan nu toch niet meer terug ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley2009
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 17-09 17:53
onkyo heeft hdcp 2.2 en hdmi 2.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjotr22
Just_A_User schreef op donderdag 09 april 2015 @ 12:29:
[...]

Hmm, naja, ik heb inmiddels al de Marantz SR9007 besteld, dus ik kan nu toch niet meer terug ;)
Tering heeft Marantz wéér een nieuw type op de markt gebracht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• road rebel
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 24-08 09:32
Maar niet full 18gbps ;)

Aan de TS: proficiat met jouw aankoop! Mooi toestel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_A_User
Pjotr22 schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 07:36:
[...]

Tering heeft Marantz wéér een nieuw type op de markt gebracht :P
Blijkbaar? Hoezo? :P Ik heb hem in ieder geval aangeschaft, maar ik moet eens wat aan kabelmanagement gaan doen, en ik moet banaanstekkers kopen en ik moet eerst nog wat andere dingen doen, dus ik heb gevraagd of ik hem in de 1e week van mei kan ophalen, want dan heb ik er pas tijd voor.

Nou, dat was geen enkel probleem. Dus ja, de 9007 is het geworden, voor een mooie prijs, al is er iemand hier op het forum die hem voor minder dan 1000 euro gescoord heeft, en ik zit daar net boven ;)
road rebel schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 07:54:
[...]

Maar niet full 18gbps ;)

Aan de TS: proficiat met jouw aankoop! Mooi toestel :)
Dank je. ik heb gisteravond nog zitten prutsen met de Denon 2113 die ik nu heb staan. Die is volgens mij toch niet stuk (maar heeft net zo goed geen hdmi 2.0 en ik heb beneden in de woonkamer wél een UHD tv) dus als dat écht zo is, dan gaat die 2113 naar de slaapkamer.

Dat is wel een plan dat over tijd wordt uitgesmeerd, want ik heb beneden 2 Quadral zuilen, die ter vervanging zijn van FR en FL van het Mordaunt-Short Premier setje dat daar ook nog voor de rest hangt. Dus als alle MS speakers beneden vervangen zijn (en dat gaat dus nog wel een tijdje duren) dan gaat het MS setje ook naar de slaapkamer, samen met die 2113.

Ik merk namelijk dat door de week, ik vooral in bed film kijk met m'n vriendin, maar in het weekend zitten we echt beneden. Dus op de slaapkamer wil ik ook een beetje geluid hebben, maar dat zal iets zijn wat uitgesmeerd over volgend jaar zal gebeuren, aangezien we in September ook nog op vakantie gaan, dus speakers kopen gaat 'm niet meer worden dit jaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Just_A_User schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 08:25:
Blijkbaar? Hoezo?
[...]
Dus ja, de 9007 is het geworden
Kijk nog eens goed... Dit type bestaat niet volgens mij. ;)

7009 misschien? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_A_User
S1NN3D schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 09:01:
[...]

Kijk nog eens goed... Dit type bestaat niet volgens mij. ;)

7009 misschien? :+
:+ :+ :+ :+ wat een faal van mijn kant. Ja, de 7009 inderdaad :D

Pagina: 1