[dislectie] hoeveel forum deelnemers heb je nodig om een peertje te vervangen ?
Zoals dit?
Fixing things to the breaking point...
Ik zal dit morgen toevoegen. Ik laat dit lopen via Icecat, waardoor het al redelijk snel kan worden ingevuld (lees een paar weken).player-x schreef op woensdag 08 april 2015 @ 00:48:
Kan bij de filters voor Geheugentype, ook een ECC filter keuze worden toegevoegd?
Ondersteuning is redelijk makkelijk uit te vinden, voor Intel is dat via de SoC of chipset, bij AMD is het via de socket als ik het goed heb.
Staat inmiddels aan, heb de specificatie overgenomen bij Intern geheugen, dus de opties ECC en Registered kan vanaf nu aangevinkt worden. Over een paar weken kijk ik hoeveel is ingevuld, als dat genoeg is, zet ik het filter aan.
Mooi, maakt het zoeken naar een moederbord voor gebruik met bv ZFS, BtrFS of ReFS een stuk makkelijker.
Top, deze functie zocht ik laatst ook al bij mobo's
En is het al genoeg??Glaanie schreef op maandag 20 april 2015 @ 08:03:
als dat genoeg is, zet ik het filter aan.
Het waren er minder dan verwacht, maar ik zet 'm toch aan. Mocht je nog wat missen, staat het iedereen uiteraard vrij om via het meldpunt moederborden aan te melden.
Al de volgende borden hebben gegarandeerd ECC of ECC/Reg ondersteuning, daar dit allemaal server producten zijn.Glaanie schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 16:46:
Mocht je nog wat missen, staat het iedereen uiteraard vrij om via het meldpunt moederborden aan te melden.
Als deze Intel Borden hebben ECC geheugen ondersteuning
Als deze Intel Borden hebben ECC/Reg geheugen ondersteuning
Als deze AMD Borden hebben ECC geheugen ondersteuning
Als deze AMD Borden hebben ECC/reg geheugen ondersteuning
Als deze onboard CPU borden hebben ECC geheugen ondersteuning.
Over AMD socket AM1 tot AM3+ borden kan ik weinig zeggen, daar dat fabrikant en BIOS afhankelijk is.
Top, thanks, ik smeer dit ff uit over meerdere dagen, zodat in de loop van volgende week alles goed staat.player-x schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 17:38:
[...]
Al de volgende borden hebben gegarandeerd ECC of ECC/Reg ondersteuning, daar dit allemaal server producten zijn.
Over AMD socket AM1 tot AM3+ borden kan ik weinig zeggen, daar dat fabrikant en BIOS afhankelijk is.
Als je alleen nog even de filterresultaten van
kan geven, zijn we (bijna) helemaal compleetAls deze AMD Borden hebben ECC geheugen ondersteuning
Geen probleem, was makkelijk te vinden als je de ins en outs weet van bepaalde chipsets en CPU sockets.Glaanie schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 08:26:
Top, thanks, ik smeer dit ff uit over meerdere dagen, zodat in de loop van volgende week alles goed staat.
Sorry bij AM3 moet letterlijk bij elke fabrikant zijn websites de mobo's specs bekijken, daar al die moederborden ECC kunnen ondersteunen, maar het meestal/vaak niet is ondersteund in de BIOS.Als je alleen nog even de filterresultaten van AM1 ~ AM3+ kan geven, zijn we (bijna) helemaal compleet
Was geen probleem om 1~2 uurtjes de juiste mobo's uit te filteren.
Maar heb geen zin om de specs van 75 mobo's op verschillende websites door te spitten.
Ik bedoelde dat je een link met de filterresulaten was vergeten bij de AMD borden met ECC ondersteuningplayer-x schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 12:00:
[...]
Sorry bij AM3 moet letterlijk bij elke fabrikant zijn websites de mobo's specs bekijken, daar al die moederborden ECC kunnen ondersteunen, maar het meestal/vaak niet is ondersteund in de BIOS.
player-x schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 17:38:
[...]
Niet vergeten maar gewoon te veel werk om door 75 spec pagina's te spitten.Glaanie schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 12:43:
Ik bedoelde dat je een link met de filterresulaten was vergeten bij de AMD borden met ECC ondersteuning
Pagina: 1