Ziggo doorschakelen naar mobiel direct voicemail

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrHarry
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-10 17:09
Dag tweakers,

ik weet niet of die in voip thuis hoort deze vraag maar aangezien het om ziggo voip gaat leek het me meest toepasselijke :)
ik heb een vaste ziggo lijn die wil ik doorschakelen naar mijn mobiel, echter als ik dat doe krijg ik altijd voer pincode in van de voicemail (hetzelfde wat je hebt als je in het buitenland zit).
Ziggo weet niet hoe dit komt en vodafone ook niet dus hoop dat de tweakers me een beetje kunnen helpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miepermans
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

Miepermans

BIEM!

Doorschakelen zou gewoon met *21*telefoonnummer# moeten gaan, doet het dat niet, probeer hem dat eens door te schakelen naar iemand anders en kijk of het daar wel werkt. Als het daar wel werkt, moet je vodafone eens vragen naar informatie.

Overigens betreft dit waarschijnlijk een particuliere aansluiting, en niet echt een "pro" vraag, dus ik vermoed dat je post gemoved gaat worden naar een andere category

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfie
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12:11
MrHarry schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 22:13:

ik weet niet of die in voip thuis hoort deze vraag maar aangezien het om ziggo voip gaat leek het me meest toepasselijke :)
Ik zie nog niet helemaal hoe je deze conclusie hebt kunnen maken? Ziggo VOIP heeft nu niet echt iets met PNS te maken.
Of heb je het verkeerde forum geselecteerd waardoor die in PNS gekomen is?

TIP: PNS Beleid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:28
Move naar IH.

Los daarvan: Wat zegt de helpdesk van Ziggo? Het moet voor hun een kleine moeite zijn om te debuggen. Hun zullen dat beter kunnen dan een willekeurige tweaker.

Bel je toevallig nr onderdrukt? Misschien kan het ziggo systeem je niet herkennen als beller en dus daarom ineens om pin vragen?