Snelheid DDR3 geheugen word in Ghz ipv Mhz weergegeven

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11:18

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Topicstarter
Nadat ik Pricewatch keek zag ik snelheid van geheugen verkeerd aangegeven, terwijl het binnen de specificaties wel correct word aangegeven, en de foutieve snelheid daar niet terug te vinden is.
(1.600mhz ipv 1.6ghz of 1600mhz) zie screen hieronder:

Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/2dbrns9.png

Something's not right?

[ Voor 3% gewijzigd door SAiN ONeZ op 07-04-2015 21:18 ]

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14:01

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Het is een punt, geen komma. In Nederland wordt de punt gebruikt voor het scheiden van duizendtallen en de komma als decimaalteken. Oftewel, het getal klopt en de punt wordt terecht gebruikt. :)

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
SAiN ONeZ schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 21:17:
Nadat ik Pricewatch keek zag ik snelheid van geheugen verkeerd aangegeven, terwijl het binnen de specificaties wel correct word aangegeven, en de foutieve snelheid daar niet terug te vinden is.
(1.600mhz ipv 1.6ghz of 1600mhz) zie screen hieronder:

[afbeelding]

Something's not right?
Het klopt wel, als het er zoals jij zegt zou staan zou het zijn:
1,(komma)6Ghz

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11:18

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Topicstarter
Ah oke..
Heb inderdaad vroeger geleerd dat bedragen ook zo genoteerd moesten worden fl 1.600,00 :D

Nouja, nothing to see here dan, ik vond het er zo vreemd uitzien, dat het me eerste bugreport was, maar dat gaat wat te ver dus, thnx voor de opheldering!

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®