Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
ATX behuizing. Ik wil dit onderdeel hebben omdat ik op mijn huidige case ben uitgekeken
. Ik wil er mijn systeem in kunnen bouwen, met redelijk kabelmanagement.
Wat is je budget?
Ongeveer 45,- inclusief verzenden (50,- maximaal inclusief verzenden)
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Merk maakt mij niks uit, zolang het maar van goede bouwkwaliteit is en (voldoende) goede features heeft.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik zoek een behuizing waar een ATX moederbord in past. Stilte vind ik ook redelijk belangrijk (heb dan ook een Scythe Mugen 3 PC Games Hardware Edition gekocht, dus deze moet ook in de case passen. Genoeg ruimte voor kabel management is een grote pré.
Ik ben redelijk bekend in de computer wereld, maar kan nu door de bomen het bos niet meer zien. Ik zou graag een (paar) second opinion(s) willen hebben
Cases die ik redelijk vind:
pricewatch: Raijintek Arcadia (goedkoop met goede features en prima bouwkwaliteit)
pricewatch: BitFenix Comrade Zwart (overall redelijke kast)
pricewatch: Cooler Master N300 (KKN1, closed) (zeer vaak aangerade kast, maar wil graag iets anders, anders is het zo saai
)
pricewatch: BitFenix Neos Zwart/Zwart (mooi design)
Hoor graag jullie mening/suggesties
Alvast bedankt!
Ik zoek een?
ATX behuizing. Ik wil dit onderdeel hebben omdat ik op mijn huidige case ben uitgekeken
Wat is je budget?
Ongeveer 45,- inclusief verzenden (50,- maximaal inclusief verzenden)
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Merk maakt mij niks uit, zolang het maar van goede bouwkwaliteit is en (voldoende) goede features heeft.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik zoek een behuizing waar een ATX moederbord in past. Stilte vind ik ook redelijk belangrijk (heb dan ook een Scythe Mugen 3 PC Games Hardware Edition gekocht, dus deze moet ook in de case passen. Genoeg ruimte voor kabel management is een grote pré.
Ik ben redelijk bekend in de computer wereld, maar kan nu door de bomen het bos niet meer zien. Ik zou graag een (paar) second opinion(s) willen hebben
Cases die ik redelijk vind:
pricewatch: Raijintek Arcadia (goedkoop met goede features en prima bouwkwaliteit)
pricewatch: BitFenix Comrade Zwart (overall redelijke kast)
pricewatch: Cooler Master N300 (KKN1, closed) (zeer vaak aangerade kast, maar wil graag iets anders, anders is het zo saai
pricewatch: BitFenix Neos Zwart/Zwart (mooi design)
Hoor graag jullie mening/suggesties
Alvast bedankt!