Toon posts:

Bril op sterkte kopen. Tips?

Pagina: 1
Acties:
  • 526 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hai,

Ik draag al 3 jaar één en dezelfde bril. -5 en -4 zijn de sterktes van mijn ogen.
Ik heb destijds niet echt gelet op welk soort bril ik moest kopen en heb gewoon een off-brand montuur genomen met de glazen die m'n opticien aanraadde. Nu ben ik toe aan een nieuwe, maar ik zie op de site van Pearle dat je nog wat extra's voor je glazen kan kiezen:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/AUZWul3.png

Mijn glazen hebben nu wel wat krassen maar deze waren ook verkocht onder het mom van 'krasbestendig'. Ik zit dagelijks voor m'n werk en school wel vaak achter een beeldscherm en de krassen beginnen wel zichtbaar te worden. Moet ik daar ook op letten bij het kopen van een nieuwe bril?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Laat je gewoon even voorlichten door de opticien. Een kundig persoon kan je heel fijntjes uitleggen wat het verschil is tussen de opties :)

Edit: Een montuur (merk of 'off-brand') heeft trouwens vrij weinig niets te maken met je glazen...

[ Voor 28% gewijzigd door naitsoezn op 07-04-2015 21:04 ]

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:04
ik zou alleen dunner glas overwegen, meerwaarde van de andere opties zie ik niet zo in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Aankoopadvies past niet in het Shopping Forum, en dit soort advies kun je inderdaad het beste aan de opticien vragen :)

Mocht je nog vragen hebben na eerst zelf gezocht te hebben en met de opticien te hebben gesproken, dan kun je altijd nog een topic in Stuffis Generalis openen, maar daar kun je nu nog niet bij. Ook dan zal er wel eerst meer eigen inzet in de topicstart zichtbaar moeten zijn.

[ Voor 55% gewijzigd door gambieter op 07-04-2015 21:28 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Dit topic is gesloten.