Toon posts:

character map 437

Pagina: 1
Acties:
  • 309 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Goedenavond,

Even een vraag, ik heb blijkbaar character map 437 op mijn numerieke gedeelte van mijn pc staan, en ik heb Windows 8 (ik begrijp dat daarom sommige toetsencombinaties niet werken), maar ik ben heel erg dringend op zoek naar een toetsencombinatie voor het diameter teken. Kan iemand mij hierbij helpen?
Alvast bedankt.

Groet,
Elisa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

• Alt-0216 = Ø
  • Alt-0248 = ø

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je even "toetsencombinatie voor het diameter teken" door Bing had gegooid was je sneller klaar geweest dan hier een topic maken en op antwoord wachten.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Als ik het had kunnen vinden had ik hier geen topic geplaatst. In de schema's die ik heb kunnen vinden stond het diameter teken niet vermeld namelijk. Misschien geeft het positievere energie om mensen gewoon te helpen i.p.v. zo kritisch te reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt Bram, ik kon het niet vinden. Ik weet niet of het aan Windows 8.1 ligt, maar een aantal zaken zijn totaal anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:55

TheVMaster

Moderator WOS
Windows 8.1 is eigenlijk ook heel erg bijzonder natuurlijk, maar eh misschien even hier lezen.

Dit is natuurlijk niet echt topic waardig....lees anders ook even hier lezen voor je weer een topic aan maakt.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.