..
[ Voor 99% gewijzigd door WKV op 08-06-2016 14:46 ]
[ Voor 99% gewijzigd door WKV op 08-06-2016 14:46 ]
[ Voor 9% gewijzigd door CeesKees op 08-04-2015 10:46 . Reden: ftp/VPN huh? ]
| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
[ Voor 99% gewijzigd door WKV op 08-06-2016 14:47 ]
Op zich wel, althans, DS Video ken ik niet zo goed, maar DS File werkt zonder VPN ook wel als je de juiste poort forward zodat die extern bereikbaar wordt. Persoonlijk scherm ik mijn NAS graag wat beter af.WillyVelsen schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 21:47:
het gaat bij mij om een Ds214play.
dus ik kan niet simpel een tweede account voor mijn ouders aanmaken op mijn synology en hun via de DSVideo app in laten loggen?
Ik weet niet hoe die Video App op een WDTV Live werkt. Als dat simpelweg een DLNA client is, dan gaat dat niet zomaar werken, want dat werkt volgens mij alleen binnen je lokale netwerk.of bijvoorbeeld een WDTV Live kopen voor hun en instellen dat zodra ze op de Video App daarop klikken, dat je toegang tot mijn NAS thuis krijgen?
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!
[ Voor 81% gewijzigd door WKV op 08-06-2016 14:47 ]
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq