Goedemiddag Heren,
Mijn vrouw gaat studeren voor haar master accountant en zoekt daarbij ook een laptop. Deze wilt ze natuurlijk niet alleen puur gebruiken voor school, want ze gebruikt hem ook voor skype, surfen e.d. daarnaast zal ze misschien ook is een spel erop spelen zoals the sims 4.
Wat ga je met je laptop doen?
Voornamelijk gebruik voor school. Ze gaat programma's gebruiken zoals SPSS & STATA. Daarnaast zoals aangegeven ook wel is spel zoals the sims 4.
Wat is je budget?
Rond de 350 euro voor een gebruikte
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Af en toe naar school.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik zit te denken richting een Dell of Lenovo. Belangrijk is dat hij snel is en waarschijnlijk dat we een SSD er in gaan doen. Voor de rest moet het scherm goed zijn, zoals een LED. Core I5 of I7 en een redelijke graphics kaart.
Wellicht 1 van de volgende?
Dell Studio 15 1557 (ST1557-Q211NL)
HP 4720s iCORE5 3,20 GHZ/4GB DDR3/320GB HDD/WIN7
Mochten jullie een betere suggestie hebben, dan hoor ik het graag!! :-)
Mijn vrouw gaat studeren voor haar master accountant en zoekt daarbij ook een laptop. Deze wilt ze natuurlijk niet alleen puur gebruiken voor school, want ze gebruikt hem ook voor skype, surfen e.d. daarnaast zal ze misschien ook is een spel erop spelen zoals the sims 4.
Wat ga je met je laptop doen?
Voornamelijk gebruik voor school. Ze gaat programma's gebruiken zoals SPSS & STATA. Daarnaast zoals aangegeven ook wel is spel zoals the sims 4.
Wat is je budget?
Rond de 350 euro voor een gebruikte
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Af en toe naar school.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik zit te denken richting een Dell of Lenovo. Belangrijk is dat hij snel is en waarschijnlijk dat we een SSD er in gaan doen. Voor de rest moet het scherm goed zijn, zoals een LED. Core I5 of I7 en een redelijke graphics kaart.
Wellicht 1 van de volgende?
Dell Studio 15 1557 (ST1557-Q211NL)
HP 4720s iCORE5 3,20 GHZ/4GB DDR3/320GB HDD/WIN7
Mochten jullie een betere suggestie hebben, dan hoor ik het graag!! :-)