Intel(R) Core(TM) i5-3450 CPU @ 3.10GHz

Pagina: 1
Acties:
  • 265 views

• 2Crazy4You
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 18-05-2025
Goedemiddag,

Ik vroeg me af of een Intel(R) Core(TM) i5-3450 CPU @ 3.10GHz compatibel is met een NVIDIA GTX 970. Ik heb geen idee hoe ik dit zou moeten checken, ik heb google afgezocht maar niet datgene wat ik zocht.

Kort topic, korte vraag.

Met vriendelijke groet,
2C

• Lip
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Lip

De professionele prutser

Met de Socket Cross- Platform Hamer, past alles!

Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity

• LongBowNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:43
Waarom niet?

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online

br00ky

Moderator Harde Waren
Beste 2C,
graag wijs ik je op Het algemeen beleid, met name Het algemeen beleid #quickstart. We gaan hier uit van eigen opzoekkwaliteiten als je iets niet weet. Wat je hebt gevonden en waarom dit niet duidelijk is hoor je dan ook bij je topicstart te vermelden. Er blijkt uit je openingspost totaal niet of je je hebt verdiept in je vraag. "Ik heb heel google afgezocht" is natuurlijk geen duidelijke weergave van wat je gezocht hebt. Waar heb je op gezocht? Wat nog meer? Wat vond je daar? Waarom is dit niet duidelijk?

Overigens denk ik dat je vraag is of die processor een bottleneck vormt voor die 970, dus met andere woorden, of die i5 te langzaam is voor de videokaart. Nu je weet waar je op moet zoeken kom je er vast uit.

Aangezien dit in eerste instantie allemaal ontbreekt sluit ik toch je topic. Heb je hier vragen over, kan je me altijd een bericht sturen door op het pijltje naast mijn username te klikken en vervolgens "Stuur bericht".

[ Voor 13% gewijzigd door br00ky op 07-04-2015 21:44 ]

Dit topic is gesloten.