Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• frederic46
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 27-08 09:58
Sinds de update naar Lollipop schakelt de Moto G niet meer automatisch van Wifi naar mobiel internet wanneer ik buiten Wifi-bereik kom. Ik moet dan de mobiel-internet simkaart (xs4all) uit- en weer aanzetten en dan is alles weer OK.

Iemand anders ook met dit probleem te maken gehad?

Hier een voorbeeld met wat meer uitleg:
Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/244qxx4.jpg
15:25 uur: Alles teruggezet naar fabrieksinstellingen. Alleen de wifi aangezet en de APN voor xs4all gezet. Dus GEEN google-account, geen updates, verder niets geinstalleerd!
15:38: Ik fiets weg (of zet de wifi uit) en er verschijnen uitroeptekens en die blijven er. Sim-1 (bellen via Tele-2) doet het wel. Ik kan bellen en gebeld worden. Sim-2 (internet via xs4all) geeft geen verbinding.
16:09: Sim-2 uit- en weer aangezet en alles OK.
16:12: Ik ben weer thuis, automatisch wordt overgeschakeld naar Wifi en alles werkt OK. Alleen is er nu een uitroepteken bij het wifi-symbool en die gaat nooit meer weg, ongeacht de sterkte van het wifi-signaal.

Maar als ik dan weer naar buiten ga ....... :-( Vervelende bijkomstigheid is dat het ook weer niet altijd is. Buiten bereik van de wifi gaan heeft de meeste kans op problemen (75%?). Zelf de wifi uitzetten (alsmede de veilige modus) gaat minder vaak fout (33,3%?).

Zonder resultaat reeds geprobeerd:
  • Andere mobiele simkaart van xs4all.
  • De simkaarten omgewisseld (Sim-1 internet en Sim-2 bellen).
  • Opstarten in veilige modus.
Xs4all heeft niets kunnen vinden en Motorola vind dat ik mijn toestel (zonder simkaarten!) maar moet opsturen naar Dynafix. Maar misschien is er iemand die dit bekend in de oren klinkt?

Verwijderd

heb hetzelfde probleem nu ook die uitroepteken naast de wifi krijg het niet wel alleen als ik de telefoon uit en weer aan doe is hij weg maar als ik overstap naar 3g of 4g en dan weer naar wifi is teken er weer ..wat kan ik er aan doen omdit weg te krijgen stoor me eraan 8)7

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01:23

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Modbreak:Maak hiervoor een eigen topic aan en neem net het topic van een ander over (= topic kaping). Ook is 1 topic voldoende lijkt me, niet meerdere topics hiermee belasten aub.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Dit topic is gesloten.