Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

PDF printen met stationary

Pagina: 1
Acties:
  • 545 views

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand een goed programma om PDF/Word bestanden op te slaan met een stationary (bedrijfslogo en adresgegevens)?

Ik gebruikte hiervoor iPaper PDF, wat goed werkte, maar dat bleek een 30 daagse proefversie te zijn. Nu kost het €90 om deze aan te schaffen, dat vind ik erg veel.

Zijn er vergelijkbare mogelijkheden waarmee het mogelijk is om PDF te printen met stationary?

Alvast bedankt!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

PDF of Word?

Als het gratis moet:

PDF: misschien kan je wat scripten met pdftk. (In combinatie met gelijksoortige tools).

Word: sjabloon gebruiken.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Exphy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-07 17:28
http://www.pdfmachine.com/pdfmachine/prices2.html#PDFM-OFF

deze lijkt te doen wat je wil voor 30us

"If I drive fast enough at the red light, it'll appear green."

Verwijderd

Topicstarter
Enorm bedankt voor uw reactie! Dat scheelt inderdaad een hoop geld.

Is dat per jaar of eenmalig?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2015 15:34 ]

• Exphy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-07 17:28
Geen idee, verder niet echt doorgenomen, lijkt erop dat je 1 jaar nieuwe versies krijgt en daarna niet meer. Maar je programma blijft t wel doen..
hen your version protection expires, your current pdfMachine version will keep on working - however you will not be entitled to install new versions and use them in non demo mode.

[ Voor 79% gewijzigd door Exphy op 07-04-2015 15:40 ]

"If I drive fast enough at the red light, it'll appear green."

• Luqq
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-11 08:42
Gratis:
code:
1
pdftk "in.pdf" background "background.pdf" output "out.pdf"

Verwijderd

Topicstarter
Luqq schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 15:43:
Gratis:
code:
1
pdftk "in.pdf" background "background.pdf" output "out.pdf"
Leuk, maar we willen het binnen ons bedrijf gebruiken, dus dit zal hem niet worden.

Verwijderd

Topicstarter
Het programma pdfMachine ziet er goed uit. Ik kom er alleen niet achter of de prijzen voor de licenties eenmalig of jaarlijks zijn. Weet iemand dat?

• akimosan
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Prijzen zijn volgens mij eenmalig maar je kunt extra "version protection" kopen wat volgens mij zoveel betekent als dat je dan het recht hebt om te upgraden naar nieuwe versies als die binnen die 2 jaar uitkomen.

Overigens kun je dit ook eenvoudig doen met PDFTK icm PDFCreator, De scripts zitten al bijgeleverd bij PDFCreator (zie in laatste versie de map COM Scripts\JS Scritps in de programma installatie map) Je hoeft enkel een PDF te maken die als achtergrond kan dienen ( je briefpapier) en na het afdrukken met PDF creator wordt automatisch een script gestart welke de PDF nog een keer afdrukt met de achtergrond PDF.

• CAPSLOCK2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:41

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Verwijderd schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 15:46:

Leuk, maar we willen het binnen ons bedrijf gebruiken, dus dit zal hem niet worden.
Leg het eens voor aan de IT-afdeling, die schrijven er in 10 minuten een scriptje omheen.

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Inderdaad. Of gaat het om meer dan enkele werkplekken? Dan kost het tool dat je noemt geen 90 maar een stuk minder per stuk. Ik gebruik zelf overigens pdfFactory (al gebruik ik de stationary-functie bijna nooit omdat Word dat veel beter kan).

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Op MacOS kun je stationary als achtergrond aan een PDF toevoegen met het programma PDF Letterhead. Er is een gratis en een pro versie. Zie pdfletterhead.net

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Misschien een goede aanvulling, maar de kans dat de topicstarter hier nog op zit te wachten is best klein.

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.