Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Virussen? Scan ze hier!
Gezocht!
Router
Persoonlijk zou ik dan kijken of ik nog een goedkope P2 (233/266/300 maximaal) op de kop kan tikken tweedehands, is méér dan genoeg.Op zaterdag 16 juni 2001 13:23 schreef thedolf het volgende:
Er komen 4 pc's aan te hangen. Bedoelt om internet, printer te delen en als mp3 speler
Virussen? Scan ze hier!
Ik mag ze dus niet allebij afnemen.
Verder zoek heeft dus voor mij geen zin
Gezocht!
Router
Uhm, voor MP3 is een 486 al te licht hoor, hoe wou je dat op een 386 dan gaan doen?Op zaterdag 16 juni 2001 13:28 schreef r0ck3t het volgende:
386?
Virussen? Scan ze hier!
Zoals al eerder gezegt, ik heb alles al buiten de processor die ik voor 50 piek kan krijgen.Op zaterdag 16 juni 2001 13:28 schreef r0ck3t het volgende:
386?
Gezocht!
Router
Verwijderd
Nou, als je die Celeron 850 kan halen voor 50 piek, dan doe je dat tochOp zaterdag 16 juni 2001 13:30 schreef thedolf het volgende:
[..]
Zoals al eerder gezegt, ik heb alles al buiten de processor die ik voor 50 piek kan krijgen.
Gezocht!
Router
dat kan wel hoor op een 486!!Op zaterdag 16 juni 2001 13:29 schreef wildhagen het volgende:
[..]
Uhm, voor MP3 is een 486 al te licht hoor, hoe wou je dat op een 386 dan gaan doen?![]()
maar daar heb je speciale dos-players (wel grafisch) voor. dan gaat het nog prima op een 486 maar een p2 200 is gewenst voor je servertje
bij de }:0 maakt dat idd niet uit. Het gaat om rekenkracht met heel weinig data, daar is 128k echt wel genoeg voor.Op zaterdag 16 juni 2001 13:34 schreef thedolf het volgende:
Dus als ik het goed begrijp dan maakt het cacheverschil dus niet uit
Verwijderd
werkt perfect heb er ook 4 workstations aanhangen. En fungeert als ftp, web, samba, server en gebruik hem idd ook als mp3 speler he. Je hoeft dus echt nie een xtra zware cpu of zo want heeft die nie echt nodig.
voor die 50 piek moet je dat gewoon doen kost bijna niks, zou er maar niet te moeilijk over doen kost toch niks
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits
Niet op alle 486's hoor, een DX4-100 kan het misschien net aan, maar daaronder hoef je het echt niet te proberen.Op zaterdag 16 juni 2001 13:48 schreef epsilon het volgende:
[..]
dat kan wel hoor op een 486!!
maar daar heb je speciale dos-players (wel grafisch) voor. dan gaat het nog prima op een 486 maar een p2 200 is gewenst voor je servertje
De vraag is dus welke processor. Ik denk dus dat het de celly wordtOp zaterdag 16 juni 2001 14:16 schreef vanderwal het volgende:
voor die 50 piek moet je dat gewoon doen kost bijna niks, zou er maar niet te moeilijk over doen kost toch niks
Gezocht!
Router
Verwijderd
Ten voordele van de cellie natuurlijk.
Verwijderd
Je weet trouwens al zeker dat je moederbord cel 850's al ondersteunt? Anders moet je wellicht ook nog op zoek naar een bios-update.
En toen was m'n signature weg :(
Windows 99 v5.0 of linux. Dat wwet ik nog nietOp zondag 17 juni 2001 08:09 schreef X-Tweaker het volgende:
Tja, welk OS eigenlijk ???
Gezocht!
Router
Gezocht!
Router
Verwijderd