Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

PC kan wel internetten maar niet downloaden

Pagina: 1
Acties:

• dasfrikandel
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 22-07 00:47
Ik heb een pc gebouwd.
na een hele tijd kreeg ik problemen met bitdefender.
ik heb windows(8.1 opnieuw geinstalleerd maar ik kan verder niets meer downloaden, normaal browsen(in IE) gaat echter wel, zodra ik van ninite of gewoon de installer van chrome wil downloaden blijft hij maar laden.
ik heb de firewall ook al uitgezet, alle beveiligingen uitgezet, maar niets helpt.
weet een van jullie het probleem mischien

• Rataplan_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-10 19:25
Even in mijn glazen bol kijken.

...

Nee, geen beeld. Wat heb je allemaal geprobeerd, loopt de download wel tot het laatst, kan je bij andere sites iets downloaden, zijn de updates geinstalleerd, heb je een legitieme ISO / DVD gebruikt voor het installeren van Windows (m.a.w. zit er rotzooi in je installatie), is er genoeg ruimte vrij, heb je de drivers goed geinstalleerd...

m.a.w. je moet meer informatie geven. Hier kan niemand wat mee.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

ik heb de firewall ook al uitgezet, alle beveiligingen uitgezet
Vergeet je niet opnieuw te formatteren? :X

Wat bedoel je inderdaad precies met 'kan niet downloaden'? Downloaden kan duidelijk wel, bij browsen downloadt je immers ook. Bedoel je dat je een bepaalde foutmelding krijgt bij opslaan? Is er verschil tussen openen (wil je IMHO sowieso nooit doen) en opslaan-als? Zie je iets in het downloadscherm (ctrl-j)?

Firewall sec etc zal het probleem niet zijn: poort 80 is poort 80 en een jpg tonen of opslaan ziet er hetzelfde voor 'em uit.
Ik zou denken gebruikersrechten waaronder je de browser draait (hopelijk geen admin!), virusscanner, of browserplugins of -instellingen). Of evt. malware.

Anyway, omdat het puur over een browser gaat: WOS -> CSA.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• dasfrikandel
Rataplan_ schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 13:57:
Even in mijn glazen bol kijken.

...

Nee, geen beeld. Wat heb je allemaal geprobeerd, loopt de download wel tot het laatst, kan je bij andere sites iets downloaden, zijn de updates geinstalleerd, heb je een legitieme ISO / DVD gebruikt voor het installeren van Windows (m.a.w. zit er rotzooi in je installatie), is er genoeg ruimte vrij, heb je de drivers goed geinstalleerd...

m.a.w. je moet meer informatie geven. Hier kan niemand wat mee.
Downloaden kan ik alleen via torrents gek genoeg. Genoeg vrije ruimte ook. Updates kan ik niet installeren omdat hij de updates gek genoeg ook niet binnen kan halen. Als ik iets wil downloaden, start de download ook niet.

• Paultje3181
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:58
En als je alle beveiligingen eens aanzet? Bijvoorbeeld een virusscanner?

• dasfrikandel
Paultje3181 schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 15:29:
En als je alle beveiligingen eens aanzet? Bijvoorbeeld een virusscanner?
Defender kan niks vinden, als ik de data disk eraf haal zelfde verhaal, c schijf is net weer gewiped om cleane Windows erop te zetten

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17:57
Zit je thuis of op een bedrijfsnetwerk?
Als jouw Windows installatie 100% nieuw en schoon is, en je kan niets downloaden (zelfs direct na de installatie) moet het probleem ergens anders liggen.

[ Voor 3% gewijzigd door maarud op 07-04-2015 15:34 ]

Verwijderd

Bottleneck in een router, switch, bekabeling ergens?

• dasfrikandel
maarud schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 15:34:
Zit je thuis of op een bedrijfsnetwerk?
Als jouw Windows installatie 100% nieuw en schoon is, en je kan niets downloaden (zelfs direct na de installatie) moet het probleem ergens anders liggen.
Thuisnetwerk.
Moet haast wel iets met mn router te maken hebben, kan via mn laptop ook niks downloaden. Via mijn telefoon wel weer.

Edit: topic kan dicht, alles wat ik had moeten doen was de router resetten -_-

[ Voor 8% gewijzigd door dasfrikandel op 07-04-2015 15:55 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Huh? Vreemd dat dan browsen wel goed ging.

Topic zakt wel weg, sluiten hoeft niet.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:57
Verander de download directory anders es.

Misschien is je users/&user&/download map wel beschermd tegen schrijven of zo...

Mijn YouTube Channel

• MB113
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

MB113

Netwerken is net werken.

Snowwie schreef op donderdag 09 april 2015 @ 18:13:
Verander de download directory anders es.

Misschien is je users/&user&/download map wel beschermd tegen schrijven of zo...
Was al opgelost.
Edit: topic kan dicht, alles wat ik had moeten doen was de router resetten -_-

Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

Pagina: 1