Toon posts:

xbox one uitproberen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zal even kort toelichten waarom ik dit topic heb aanmaakt.

Ik heb al sinds release een ps4 maar daarvoor altijd een x360 gehad, voor release me 360 verkocht zodat ik een one kon halen.
Die kwam alleen niet uit in nl toen en vond het te omslachtig met garantie enzo om er een uit buitenland te halen en heb toen een ps gekocht.

Nu heb ik al een tijdje een ps maar wil toch misschien wel terug naar xbox. Wat me nu tegen houd is dat ik al best veel heb aan spelen en in game achievements...

Ik ben vandaag naar de media markt gegaan om even te kijken maar daar kon ik niet echt veel test... het enige spel dat ik kon proberen was fifa, zij konden mij niks anders laten proberen ivm regelgeving? Geen spelen die voor 18 jaar waren ect. Fifa speel ik niet, ik speel vooral shooters zoals cod.

Mijn vraag aan jullie is.
Is er plek waar ik cod op de xbox one kan spelen / testen?

Gr. KGW

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2015 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 11:15
Vraag aan Mediamarkt of je CoD mag proberen misschien?
Waarom wil je terug naar Xbone? vrienden die spelen daarop? Zou je daar kunnen kijken.

ga anders naar een gamemania en vraag daar eens ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet waar je woont, maar er zullen toch vast wel meer winkels zijn waar je de One kan testen? Ik wist nog wel toen ik mijn Playstation 3 had gekocht bij Eplaza, dat ik ook vroeg of ik een ander spel mocht testen. Raad je wel aan om op een rustig tijdstip te gaan en denk niet dat ze bij Mediamarkt je andere games laten spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
beebie121 schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 12:55:
Vraag aan Mediamarkt of je CoD mag proberen misschien?
Waarom wil je terug naar Xbone? vrienden die spelen daarop? Zou je daar kunnen kijken.

ga anders naar een gamemania en vraag daar eens ofzo.
Had het gevraagd maar vanwege bepaald regelgeving konden ze me mij geen shooters laten spelen. Omdat die 18 jaar en ouder waren en ze mogen tot 12 jarige games laten testen.

waarom ik terug wil naar xbox is omdat ik het idee heb veel meer connectie problemen te hebben met me ps dan dat ik had met me 360. Het ligt namelijk niet aan mijn internet of router instelling. Meeste maten van me die ook ps4 hadden gehaald ervaren gelijke problemen.

Uitproberen bij maat gaat lastige want niemand speelt cod haha allemaal gta of fifa, zelfde heb ik ps dus voor de gene waar ik mee kan spelen maakt het niet uit of ik ps of xone zou spelen
voordeel van xone vind ik wel dlc release en updates die komen eerst naar de xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 11:15
Toch zou ik zeggen als Mediamarkt zijnde: voor jou alleen kunnen ze toch best even CoD laten spelen (zeg eens 15 minuten).
Dat kan ze op een mooie slae komen te staan toch? Daarna weer FiFa erin en klaar :)
Anders ga je een keer om 20.30 heen :) zijn er geen kiddies in de zaak.

En anders naar Gamemania ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Denk dat media markt hem niet wordt omdat ze alleen demo's laten spelen en cod niet op de console staat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Wat verwacht je met testen wijzer te worden? De game draait op 60fps en de controller voelt aan als die van de 360. Begrijp het nut van testen niet helemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 13:26:
Denk dat media markt hem niet wordt omdat ze alleen demo's laten spelen en cod niet op de console staat ;)
Probeer Gamemania of anders een kleine gamezaak. Als je daar op een rustig tijdstip komt zullen ze dit heus wel toelaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
bram1984 schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 13:32:
Wat verwacht je met testen wijzer te worden? De game draait op 60fps en de controller voelt aan als die van de 360. Begrijp het nut van testen niet helemaal.
Kijken of xbox nog wel wat voor mij is.
dus controller, os, ect.

Opzich niet raar lijkt me heb echt al veel voor me ps dat niet compatible is met xbox
dus als ik overstap moet er ook weer veel instoppen om gelijke dingen te hebben zoals me custom controller ect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 14:55:
[...]

Kijken of xbox nog wel wat voor mij is.
dus controller, os, ect.

Opzich niet raar lijkt me heb echt al veel voor me ps dat niet compatible is met xbox
dus als ik overstap moet er ook weer veel instoppen om gelijke dingen te hebben zoals me custom controller ect
Is helemaal niet raar. Kleine zaakjes zijn meestal wat relaxter qua testen. Mediamarkt is een supermarkt voor electronica. Qua service om de producten heen zit je daar niet zo goed. Tenten als Gamemania of Nedgame zijn er beter in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zipperman
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-05-2023
Zoals velen al zeggen, zou ik proberen om het bij een lokale GameMania te proberen, maar dan wel op een rustig tijdstip. Vaak zijn de gasten die daar werken wel aardig en kun je vaak meer voor elkaar krijgen bij een GameMania of een andere kleine gameshop dan bij bijvoorbeeld bij een MediaMarkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 08:27
Verwijderd schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 13:26:
Ik vermoed dat het eerder zal zijn omdat het een 18+ game is die je daar dan midden in de toko staat te spelen. Waar dus ook kids rondstruinen die die game nog niet mogen spelen, maar wel mee gaan staan gapen als papa even niet oplet.
Pagina: 1