Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yildiz
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 03-06-2022
Beste,

Ben al een tijdje zoekend naar een mogelijkheid om 2 POP accounts apart te krijgen in Outlook 2011.

Wanneer je namelijk 2 pop accounts toevoegt komen beiden in 1 mailbox samen.

Zou het graag hebben zoals op een Microsoft systeem beide accounts apart, met een aparte inbox/verzonden/verwijderd etc. map.

Bvd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sircuri
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

Daar moet je onder windows toch ook 2 aparte data-bestanden voor aanmaken en per POP-box aangeven in welk data bestand je die wil ontvangen. Zal dan denk ik onder Outlook 2011 niet anders zijn.
Heb het overigens niet bekeken hoor, dus kan er helemaal naast zitten. Ik gebruik ook geen Outlook op mijn mac.

Signature van nature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:57
yildiz schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 10:44:
Beste,

Ben al een tijdje zoekend naar een mogelijkheid om 2 POP accounts apart te krijgen in Outlook 2011.

Wanneer je namelijk 2 pop accounts toevoegt komen beiden in 1 mailbox samen.

Zou het graag hebben zoals op een Microsoft systeem beide accounts apart, met een aparte inbox/verzonden/verwijderd etc. map.

Bvd!
Hier al naar gekeken: http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=1507923?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Meerdere identiteiten inderdaad.. of met regels gaan werken zodat de mail in aparte mapjes wordt geplaatst.
Andere optie is om Apple Mail te gebruiken, die hanteert wel aparte Inbox'en voor ieder afzonderlijk POP account.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yildiz
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 03-06-2022
@Rivanov Dankje ik heb het opgelost dmv het aanmaken van regels.

Werkt iig beter dan 4 accounts in 1 map:D

Groetjes!