idee: gereserveerde advertenties anders weergeven in V&A

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 10Cage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 08-06 15:57
Ik weet niet of ik dit in het juiste forum post, maar ik heb een ideetje:

Ik neus nog wel eens in V&A, voornamelijk om lekker te kijken naar al het moois wat te koop staat. Wat mij opvalt is dat er steeds vaker advertenties langer op 'gereserveerd' staan. Soms kan het ook gewoon dat een fysieke overdracht even op zich laat wachten, en dat daarom de advertentie actief-gereserveerd blijft staan. Wat mij handig zou lijken als deze advertenties in het V&A overzicht al zichtbaar zijn als gereserveerd, door ze bijvoorbeeld grijs te maken, of automatisch te voorzien van een suffix "- gereserveerd"

Herkenbaar voor mensen? goed idee? verkeerde plek voor een feature request als deze? sorry dan :) Ik ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arn0uDz
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20:46
Goed idee. Kom vaak een advertentie tegen waar ik wel interesse in heb om dan te zien dat deze al gereserveerd is. Dit moet inderdaad opvallen zonder dat je de advertentie hoeft te openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arn0uDz schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 10:50:
Goed idee. Kom vaak een advertentie tegen waar ik wel interesse in heb om dan te zien dat deze al gereserveerd is. Dit moet inderdaad opvallen zonder dat je de advertentie hoeft te openen.
Er zijn helaas ook advertenties die heel erg lang op gereserveerd blijven staan..... en waarschijnlijk al lang verkocht zijn.... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10Cage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 08-06 15:57
bedankt voor jullie begrip, ben niet de enige dus :)
Verwijderd schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 11:07:
[...]

Er zijn helaas ook advertenties die heel erg lang op gereserveerd blijven staan..... en waarschijnlijk al lang verkocht zijn.... :?
Ik ben het helemaal met je eens dat het sjieker is als iedereen het netjes bijhoudt. Maar de nuance is natuurlijk dat het soms ook even duurt voordat iemand het spul komt halen, of betaalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenety
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12-10 15:12
Een advertentie op gereserveerd zetten is al een handeling van de verkoper om het netjes te houden. Er zijn ook genoeg advertenties die er gewoon nog staan zonder gereserveerd die al lang zijn verkocht.

Ook als hij gereserveerd is kan je alsnog een mail sturen met de vraag of jij (mocht het niet doorgaan met de originele koper) hem alsnog kan overnemen. Ben het met je eens dat het misschien duidelijker kan in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-06 16:30

Gamo

Research Before You Buy

Ja nu heb ik er eventjes helemaal genoeg van :+

Mèèr dan de helft van de SSD's en R9 290 videokaarten waarop ik klik, zijn 'gereserveerd'.

Dat betekent dat ik 18 tabbladen heb geopend met interessante advertenties, waarvan 11 onnodig, en ze dus weer mag sluiten.

Kan in geval van een reservatie, niet bijvoorbeel de datum 'maandag -' worden vervangen met 'gereserveerd -' in het advertentieoverzicht? Het zou heel gebruiksvriendelijk zijn in ieder geval O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-10 10:04

rob_erwt

What does this button do?

Past beter in Mooie Features, dus ik zet hem daar even neer.

Never underestimate the power of stupid people in large groups

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite de Jong
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 24-07-2024

Maite de Jong

Online Product Manager
Kan me inderdaad voorstellen dat het handig zou zijn dit meteen in het overzicht terug te vinden. Het is alleen al behoorlijk vol in deze listing.... Gaan we eens naar kijken. Bedankt voor je feedback
Pagina: 1