Van het weekend zette ik mijn pc aan en deed hij wat moeilijk met opstarten.
Onder andere restarte hij zichzelf een keer of 2.
Ik wilde mijn pc gaan opschonen en alles opnieuw installeren dus dit was eigenlijk meer een teken dat dat misschien wel eens nodig zou kunnen zijn.
Nadat ik windows 7 opnieuw had geïnstalleerd wilde ik de drivers installeren.
Tijdens het installeren hiervan besloot hij ook ineens opnieuw op te starten. Heel vreemd maar in eerste instantie dacht ik dat het bij het installeren hoorde.
Maar daarna ging alles ook wat moeizaam.
Uiteindelijk na wat updates de computer weer opnieuw opgestart en toen was het gebeurt...
Hij deed niets meer, geen beeld enkel mogelijke foutcodes.
Het moederboard piepte enkel nog; 2x snel achter elkaar, en 8x kort.
Met was speurwerk op internet kwam ik er helaas niet achter.
Ik heb op de cpu na toen alles losgehaald en één voor één getest om te zien of misschien de piepjes veranderden wanneer ik een bepaalde hardware toevoegde. Echter gaf dit geen ander resultaat.
Zelf denk ik nu dat mijn moederboard het begeven heeft maar de CPU zou ook nog een oplossing kunnen zijn. Hoe kan ik dit controleren?
Het moederboard is een Asrock 870 Extreme3. Ik durf even niet te zeggen wat voor cpu er inzit.
Ik hoop dat iemand een idee heeft?
Alvast bedankt!
Onder andere restarte hij zichzelf een keer of 2.
Ik wilde mijn pc gaan opschonen en alles opnieuw installeren dus dit was eigenlijk meer een teken dat dat misschien wel eens nodig zou kunnen zijn.
Nadat ik windows 7 opnieuw had geïnstalleerd wilde ik de drivers installeren.
Tijdens het installeren hiervan besloot hij ook ineens opnieuw op te starten. Heel vreemd maar in eerste instantie dacht ik dat het bij het installeren hoorde.
Maar daarna ging alles ook wat moeizaam.
Uiteindelijk na wat updates de computer weer opnieuw opgestart en toen was het gebeurt...
Hij deed niets meer, geen beeld enkel mogelijke foutcodes.
Het moederboard piepte enkel nog; 2x snel achter elkaar, en 8x kort.
Met was speurwerk op internet kwam ik er helaas niet achter.
Ik heb op de cpu na toen alles losgehaald en één voor één getest om te zien of misschien de piepjes veranderden wanneer ik een bepaalde hardware toevoegde. Echter gaf dit geen ander resultaat.
Zelf denk ik nu dat mijn moederboard het begeven heeft maar de CPU zou ook nog een oplossing kunnen zijn. Hoe kan ik dit controleren?
Het moederboard is een Asrock 870 Extreme3. Ik durf even niet te zeggen wat voor cpu er inzit.
Ik hoop dat iemand een idee heeft?
Alvast bedankt!