Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal mijn abonnement van en van mij vader is bijna verlopen.
En wij zijn op zoek naar een nieuwe telefoon.

Ik zoek een?
Ik ben op zoek op een zeer krachtige en zuinige smartphone met een duidelijke privacy instellingen en handige snufjes en waar de uiterlijk van mijn ui kan aanpassen. Mijn vader zoekt betrouwbaar en makkelijk telefoon

Wat is je budget?
mij zelf ik zoek telefoon round de 600 euro of abonnement mijn vader zoekt een redelijke abonnement niet te duur

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Mijn vader voor het bellen en sms'en, browsen voornamelijk. Voor mijn mij zelf voor gamen, foto's maken, video's, muziek luisteren

Wat heb je zelf al gevonden?
tot nu toe weet ik het zelf niet omdat er zoveel aanbod is

Welke vragen heb je hier nog over?
Van mijn vader gaat het voornamelijk om het gemak en gebruiksvriendelijkheid en vooral de prijs. voor mezelf gaat het puur om een telefoon als energiezuinig is. En waar ik het uiterlijk ook een aanpassen en makkelijk te beiden zoals IOS. En een goeie camera omdat ik zelf geen digitale camera heb. Op dit moment ben ik zeer teleurgesteld in de eerste generatie van de HTC One zoals de batterij probleem en een zeer matige camera

Verwijderd

Gaan jullie de telefoon delen?

Verwijderd

Topicstarter
Nee we gaan allebei één telefoon apart halen omdat onze abonnementen ongeveer op zelfde tijd verloopt.
Excuses voor de verwarring

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
Een Lumia? Uit de wat hogere klasse?

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

• Drowzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-01 01:28
Verwijderd schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 04:33:
moment ben ik zeer teleurgesteld in de eerste generatie van de HTC One zoals de batterij probleem en een zeer matige camera[/i]
Haal je toch de nieuwe One? :o Draai nu zelf op mn m8 sense7 die daar ook op komt, en is mooi vloeiend :d

• moh.moh
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
S6 of iPhone, privacy instellingen kan je vergeten. De huidige toestellen zijn allemaal in dezelfde orde van grootte wat betreft de kracht. Daarom worden eigenschappen als scherm, batterijduur en bouwkwaliteit nu aan de orde. Deze zijn op de S6 het best van alle huidge android toestellen, zeker de camera, daarom zou ik deze kiezen. De software is wel lelijk (mijn mening) en het is onwaarschijnlijk dat het apparaat veel custom roms krijgt door haar enyxos soc,maar als dat niet belangrijk is voor jou is het lang niet meer zo makkelijk geweest als ten tijde van de s2, gewoon de s6 nemen. (Of de iPhone: dat ligt aan het platform dat jij prefereert)

Verwijderd

Topicstarter
Drowzz schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 18:29:
[...]

Haal je toch de nieuwe One? :o Draai nu zelf op mn m8 sense7 die daar ook op komt, en is mooi vloeiend :d
Helaas is dit 100 euro te duur en je kunt bloodware als Facebook en Zoe er niet eraf gooien

• Drowzz
  • Laatst online: 27-01 01:28
Verwijderd schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 18:43:
[...]

Helaas is dit 100 euro te duur en kunt bloodware als Facebook er niet eraf gooien
kuch, custom rom :o

Verwijderd

Topicstarter
moh.moh schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 18:37:
S6 of iPhone, privacy instellingen kan je vergeten. De huidige toestellen zijn allemaal in dezelfde orde van grootte wat betreft de kracht.
Oké het maakt zoveel uit het fijne wat IOS dat kan aangeven bij starten van App of die wel niet van notificaties toe stuurt. Costume roms van Andriod vond ik zelf zeer interessant en in loop van jaren dat wat verder ontwikkeld zijn. Het enige wat mij draws zat. Of je moet een Factory Reset je telefoon moeiteloos op oorspronkelijk staat terug kon halen.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2015 19:02 ]

Verwijderd

Topicstarter
In ieder geval bedankt allemaal anders kijk nog wel even verder.

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Voor jouw pa een Lumia, de 535 en de 640 zijn allebei leuk, de 535 is beter geprijsd, maar de 640 heeft wel weer 4G en is al een echte Lumia x40. Heerlijk makkelijk OS, lekker betrouwbaar en als ik het zo eens hoor gaat hij geen apps missen.

Voor jou, tja, een OnePlusOne om eens origineel te wezen? Leuke powerhouse voor een leuke prijs.

Lumia 930 kan ook, maar imo heeft WP weinig games vergeleken met Android en iOS en heb je het risico dat je nou nét die ene app mist.

People as things, that’s where it starts.

• tweakerjunior
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 11-11 21:18
Een HTC Sony Samsung of lg van de vorige generatie en cyanogenmod falshen. Het verschil is niet zo groot met de nieuwe toestellen. In cyanogennmod heb je hele uitgebreide privacy functies. Of een blackphone ...

• tweakerjunior
VasZaitsev schreef op woensdag 08 april 2015 @ 23:22:
Voor jouw pa een Lumia, de 535 en de 640 zijn allebei leuk, de 535 is beter geprijsd, maar de 640 heeft wel weer 4G en is al een echte Lumia x40. Heerlijk makkelijk OS, lekker betrouwbaar en als ik het zo eens hoor gaat hij geen apps missen.

Voor jou, tja, een OnePlusOne om eens origineel te wezen? Leuke powerhouse voor een leuke prijs.

Lumia 930 kan ook, maar imo heeft WP weinig games vergeleken met Android en iOS en heb je het risico dat je nou nét die ene app mist.
Ja een OnePlusOne is een leuke optie. Draait standaart cyanogenmod. Dus als het goed is heeft ie veel privacy opties. Alleen is hij nu duurder. ( 350 euro had ik gelezen?). En dan heb je verhalen over slechte kwaliteit en service. Dan liever een Lg g3 of een Sony sxperia z3 compact. Dan ligt de keuze bij formaat. Allebei onder de 400 euro :9

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Over de Z3 is ook meer dan genoeg rottigheid te lezen over springend glas, en als je even graaft blijkt de G3 ook vast met bosjes te sneuvelen.

De enige telefoon die nooit stuk gaat volgens het internet is de 3310.

People as things, that’s where it starts.

• tweakerjunior
Ja inderdaad ik herriner mij nu opeens het nieuws bericht over Sony hier op Tweakers ( klachten).Ik denk dat Ts een HTC telefoon zoekt (gebruiks vriendelijkheid ) alleen met een goede camera ... Die biedt HTC net niet.

[ Voor 4% gewijzigd door tweakerjunior op 08-04-2015 23:45 . Reden: typo's ]

• SuikerBrood
  • Laatst online: 26-02-2024
Voor je vader een Lumia. Voor jezelf is een OnePlus One inderdaad een goede optie. Als je toch wat meer bij de bekendere fabrikanten wil blijven is een HTC One M8 misschien wel een goede keus?

Verwijderd

Topicstarter
Oké ik zal het mijn vader doorgeven opzicht dacht ook wel Lumia wel telefoon voor hem is het goed ook van jullie hoor.
Buiten Whatsapp, Livescore achtige apps denk niet hij het zal merken :)

OnePlus One wou ik wel halen zelf liever telefoon van bekende fabrikanten en waar ik garantie op heb.
Mocht er iets mis gaan dat naar winkel kan gaan.
Bedankt voor jullie reacties anders wacht ik nog wel even tot dat er iets komt op de markt

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2015 00:31 ]

Pagina: 1