Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cavanta
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 12-09 08:45
Hallo!

Ik wil deze week gaan beginnen aan mijn custom loop.
Ik ga hem maken van acryllic buizen(zelf buigen), Als pomp/koeler gebruik ik de Swifttech H240-X.
Nu heb ik dit reservoir:
Afbeeldingslocatie: http://i157.photobucket.com/albums/t58/tomas_berends/img_48638zcf_zpstlejlscg.jpg

Nu vroeg ik me af of het mogenlijk is en te doen voor de pomp om deze onderaan op de psu cover van mijn kast deze horizontaal te monteren?
Hierbij mijn kast op het moment:
Afbeeldingslocatie: http://i157.photobucket.com/albums/t58/tomas_berends/20150405_174039_zpswsfhmsnv.jpg

Zou dit mogenlijk zijn met de pomp die hierin zit?
En of hoe zou ik het best op die plek het reservoir monteren?

Alvast bedankt voor de moeite!
Cavanta d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim108
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 20-08 18:34
Hallo,

Helaas heb ik hier niet echt verstand van, maar ik moest even kwijt dat dat echt een super cool reservoir is! Heb je die zelf gemaakt? Heb er nog nooit zo een gezien.

Om toch nog enige nuttige input te geven:
De pomp zit aan de radiator vast toch? (dat lijkt zo te zijn) Op de website van de fabrikant staat een installation guide. Daar in staat op de 2e pagina links onderin een plaatje dat laat zien hoe de radiator geplaatst mag worden.
link: http://www.swiftech.com/H220-X.aspx#tab2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djwesz11
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 06-08 21:31
-Laat maar verkeerd gelezen-

[ Voor 73% gewijzigd door djwesz11 op 06-04-2015 20:40 ]

Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PAPPLE
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 10-12-2024
Die H240-X heeft een ingebouwd toch? Dan moet t gewoon kunnen.. Alleen is het wel puur voor de sier (net als vaak het geval is, en hoort te zijn, imo). Je kunt met fillports een hele mooie doorgang maken in een midplate.
Google Is je vriend.

Ben benieuwd naar t resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cavanta
Ja die is ingebouwd. Ja ik ben alleen bang dat de pomp niet sterk genoeg is voor dat stuk naar beneden en boven. En ja klopt, het is puur voor de sier en hobby haha.
Maar hoe bedoel je kwua mid plate?
Ik zal ook wel foto's plaatsen als het af is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PAPPLE
Qua midplate bedoel ik het zo.
Volgens mij zit er een soort van MCP350 pompje in die dingen, die zijn vast steel genoeg. Zou je even moeten nalopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cavanta
Aaah zo. Nee ik ben niet van plan er door te gaan, ik wil het reservoir erboven op hebben. Ja ik kwam ook uit op een mc 30 pompje maar kreeg er zo geen specs van gevonden.

Of topic: iemand die een fillport weet voor acryllic buizen? Vind ze alleen van aquarium slangen >:)

[ Voor 23% gewijzigd door cavanta op 07-04-2015 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PAPPLE
Kijk even op highflow.nl of aquatuning.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cavanta
Afgelopen weekend bestelling op highflow gedaan. Als het goed is komt het morgen binnen en dan gaan we van het weekend aan de slag! als het niet werkt merk ik het gelijk! ik heb al een jaar alle spullen liggen. Het moet en zal erin gaan nu.

Bedankt voor de tips!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Frys
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 06-09 09:31
Ik hoop dat je pomp sterk genoeg is, ik heb geprobeerd een coolermaster seidon v2 te modden met een reservoir er tussen. De pomp kreeg het niet rond. Ik zou nog even goed onderzoek doen voordat je gaat inbouwen
Pagina: 1