Toon posts:

Schoolopdracht met chromecast

Pagina: 1
Acties:
  • 329 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo!

Ik weet niet of dit topic al eerder bestaat. Maar wij zijn bezig met een opdracht bezig voor school om een interactief spel te maken voor ouderen. Nu hebben we een leuk concept verzonnen. Alleen moeten we nog bewijzen of het technisch wel werkt.
Om het even heel basic uit te leggen. Men heeft een tablet en een grote tv met een chromecast aangesloten. Op de tablet word ingelogd op een website die interactief werkt met de chromecast/tv. Zodra er op de tablet een knop word ingedrukt binnen de website moet de tv een ander beeld laten zien.

Wij denken dat dit wel mogelijk is. Maar hoe kunnen we dit realiseren en een simpel voorbeeld ermee ontwikkelen? (bijvoorbeeld iemand drukt op de tablet en het beeld van de tv verandert van kleur)

Ik hoop dat iemand ons hiermee kan helpen, tips heeft of een betere oplossing heeft.

Wij horen het graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Volgens mij is dit vrij simpel door zelf een receiver te bouwen ervoor: https://developers.google.com/cast/docs/receiver_apps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik stel voor dat je in elk geval wat eigen inzet toont voor je eigen huiswerk, zie De Quickstart. Ik doe dit topic op slot; als je wél wat eigen inzet kan tonen kun je gewoon een nieuw topic openen met gerichte vragen, onderbouwd met je eigen onderzoek. ;)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Dit topic is gesloten.