Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• 3L3ktr1k
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20:26
Ik ben opzoek naar een nieuwe mobiele telefoon, nu zit ik heel erg te twijfelen tussen de Note 4 ( pricewatch: Samsung Galaxy Note 4 (N910F) Wit ) en de S5 ( pricewatch: Samsung Galaxy S5 Wit ).

Ik heb ze al vergeleken, cijfers tegen cijfers, daar komt de Note als betere uit, maar nu is het ook wel handig om te weten wat jullie er van vinden, hoe bevallen de S5 en Note 4 bij jullie?

• Saven
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16:49

Saven

Administrator

Waarom niet de S6?

• 3L3ktr1k
De S6 vind ik niet mooi, is boven mijn budget en is veel te fragiel voor mijn gebruik.

• Saven
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16:49

Saven

Administrator

Hehe, apart. Maar over smaak valt niet te twisten natuurlijk. Vind m persoonlijk een stuk mooier dan de Note4/S5

Volgens mij was het voordeel van de Note4 t.o.v. de S5 de resolutie en de camera. Die S6 heeft dezelfde resolutie en camera. Wist niet dat de S6 zoveel duurder was dan

• MiBe
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13-11 14:38
Je geeft het zelf al aan, qua specificaties wint de Note 4 het. Mogelijke redenen om toch voor de Galaxy S5 te kiezen lijken mij het formaat en de prijs. Heb je echter geen problemen met het formaat van de Note 4 en vind je het de meerprijs waard is dat toestel dus de betere keuze. Het beste is natuurlijk om ze allebei even uit te proberen, in veel telefoonwinkels en de grotere elektronicaketens zijn beide toestellen wel te vinden.

PV: 20x 370Wp DMEGC DM375M6-60HBB panelen (12x Oost / 8x West) = 7400 Wp op een SAJ R5-6K-T2 (6kW) 3-fase string-omvormer
AC: Mitsubishi Heavy Industries SCM80ZS-W (8kW) multi-spit met 1x SRK50ZS-W (5kW) / 1x SRK35ZS-W (3.5kW) / 2x SRK25ZS-W (2.5kW)

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Voor ervaringen zijn er topics toch? Wat jij ermee wilt doen kun alleen bij bepalen...
S5 vind ik persoonlijk een dinkytoy, waar de Note 4 dat een stuk minder is, maar of dat jou helpt?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• 3L3ktr1k
MiBe schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 01:10:
Je geeft het zelf al aan, qua specificaties wint de Note 4 het. Mogelijke redenen om toch voor de Galaxy S5 te kiezen lijken mij het formaat en de prijs. Heb je echter geen problemen met het formaat van de Note 4 en vind je het de meerprijs waard is dat toestel dus de betere keuze. Het beste is natuurlijk om ze allebei even uit te proberen, in veel telefoonwinkels en de grotere elektronicaketens zijn beide toestellen wel te vinden.
Ik denk ook dat ik voor de Note ga, hij is nieuwers, sneller en beter. Het formaat is voor mij geen probleem want ik heb nu al een Note 2.

Verwijderd

Wat vind je belangrijk aan een telefoon?
Waarvoor wil je hem vooral gaan gebruiken?

Verwijderd

Enige nadeel vergeleken met de s5 is dat de resolutie van de note4 hoger is wat lijdt tot frame drops (haperingen tijdens scrollen en swipen enzo).

Heb zelf de note4 en heb het vergeleken met de s5 van een kennis van me. die van haar scrolde vloeiender maar mijn display was beter in contrast en zwartwaarden.

• donneyg
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 03-01-2024
Ik heb een 8-tal maanden een S5. In het begin was het best een leuk ding. Maar sinds 5.0 is hij traag en is de batterij snel leeg. Mijn idee was een degelijke telefoon kopen waar ik een jaar of 2 minstens mee verder kon, maar ik heb het er nu al een tijdje mee gehad eerlijkgezegd.
Pagina: 1