Hoi tweakers,
Ik snap er echt helemaal niks van. Ik draai m'n systeem met laatste detonator 12.41. Via 4in1 4.31. Laatste sblive 5.1 drivers. Overal eigenlijk laatste drivers voor. Ik heb de laatste bios revisie 3C met nieuwste highpoint bios. Gebruik ook de laatste highpoint drivers.
Maar toch met Ra2 is het spelen een ramp met heel veel aanvallende units. Ik noem aircraft carriers. Veeeel prism tanks.
Het spel schokt gewoon en blijft ff hangen dan.
Met quake3 arena loopt het wel vlot. Maar die eerste level als je speelt. Ben je in een kamer waar je door zo'n warpgate moet.
Die warpgate heeft nogal wat animatie.
Als ik er naar toe loop schokt m'n comp gewoon ff.
Kunt misschien wel denken wat zeur je nou. Maar kijk ff naar m'n systeem info
Op zo'n bak moet dat toch supersnel en vloeiend draaien
En ja m'n bios staat ingesteld op maximum performance. En draait verder stabiel.
Ik snap er werkelijk niks van. Is het die gare via chip weer ofzo. Want niks anders dan gezeik met die KT133A chipset.
Alvast bedankt
Ik snap er echt helemaal niks van. Ik draai m'n systeem met laatste detonator 12.41. Via 4in1 4.31. Laatste sblive 5.1 drivers. Overal eigenlijk laatste drivers voor. Ik heb de laatste bios revisie 3C met nieuwste highpoint bios. Gebruik ook de laatste highpoint drivers.
Maar toch met Ra2 is het spelen een ramp met heel veel aanvallende units. Ik noem aircraft carriers. Veeeel prism tanks.
Het spel schokt gewoon en blijft ff hangen dan.
Met quake3 arena loopt het wel vlot. Maar die eerste level als je speelt. Ben je in een kamer waar je door zo'n warpgate moet.
Die warpgate heeft nogal wat animatie.
Als ik er naar toe loop schokt m'n comp gewoon ff.
Kunt misschien wel denken wat zeur je nou. Maar kijk ff naar m'n systeem info
Op zo'n bak moet dat toch supersnel en vloeiend draaien
Ik snap er werkelijk niks van. Is het die gare via chip weer ofzo. Want niks anders dan gezeik met die KT133A chipset.
Alvast bedankt