Beste,
Ik zoek een netwerkspeler om aan te sluiten op mijn stereoversterker.
Wat heb ik staan:
- Magnat MA 800;
- Teufel Ultima 40 MK2 wit (onderweg);
- Phono van Sony.
Momenteel gebruik ik een oude Sony minidisk als DAC voor mijn apple optisch aan te sluiten. Alles staat in men bureau maar ik zou liever willen overstappen naar een netwerkspeler.
Ik codeer alles in FLAC maar itunes kan dit niet draaien, vandaar ook de oplossing netwerkspeler. Liefst iets met fysische knoppen en een afstandbediening. Ik heb iphone en ipad maar wil het ook zonder kunnen gebruiken. Eens ik verhuis wil ik alles naar de woonkamer zetten...
Ik heb twee timecapsules (500 GB +2TB) die dienst kunnen doen voor de muziek op te slagen en te benaderen.
Graag in de stijl van de versterker + moet analoog kunnen aangesloten worden:

Geborstelde zwarte alu. Prijs max een 600 a 700 EUR. Lager mag steeds
Dank!!!
Ik zoek een netwerkspeler om aan te sluiten op mijn stereoversterker.
Wat heb ik staan:
- Magnat MA 800;
- Teufel Ultima 40 MK2 wit (onderweg);
- Phono van Sony.
Momenteel gebruik ik een oude Sony minidisk als DAC voor mijn apple optisch aan te sluiten. Alles staat in men bureau maar ik zou liever willen overstappen naar een netwerkspeler.
Ik codeer alles in FLAC maar itunes kan dit niet draaien, vandaar ook de oplossing netwerkspeler. Liefst iets met fysische knoppen en een afstandbediening. Ik heb iphone en ipad maar wil het ook zonder kunnen gebruiken. Eens ik verhuis wil ik alles naar de woonkamer zetten...
Ik heb twee timecapsules (500 GB +2TB) die dienst kunnen doen voor de muziek op te slagen en te benaderen.
Graag in de stijl van de versterker + moet analoog kunnen aangesloten worden:

Geborstelde zwarte alu. Prijs max een 600 a 700 EUR. Lager mag steeds
Dank!!!