Toon posts:

GZ: netwerkspeler voor stereo

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste,

Ik zoek een netwerkspeler om aan te sluiten op mijn stereoversterker.

Wat heb ik staan:

- Magnat MA 800;
- Teufel Ultima 40 MK2 wit (onderweg);
- Phono van Sony.

Momenteel gebruik ik een oude Sony minidisk als DAC voor mijn apple optisch aan te sluiten. Alles staat in men bureau maar ik zou liever willen overstappen naar een netwerkspeler.

Ik codeer alles in FLAC maar itunes kan dit niet draaien, vandaar ook de oplossing netwerkspeler. Liefst iets met fysische knoppen en een afstandbediening. Ik heb iphone en ipad maar wil het ook zonder kunnen gebruiken. Eens ik verhuis wil ik alles naar de woonkamer zetten...

Ik heb twee timecapsules (500 GB +2TB) die dienst kunnen doen voor de muziek op te slagen en te benaderen.

Graag in de stijl van de versterker + moet analoog kunnen aangesloten worden:

Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/2lkcvwn.jpg

Geborstelde zwarte alu. Prijs max een 600 a 700 EUR. Lager mag steeds :)

Dank!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:19

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Zelf al gezocht?
Check even bij Marantz, hebben hele leuke netwerkspelers die ook als DAC kunnen dienen.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pioneer N-70: mooie grote display, alleen wat traag met zoeken door server(zeker als je vanaf een timecapsule streamt)

Rotel RT-12: Degelijke nette speler, basic display. Maar werkt verder wel vloeiend

Sony HAP-Z1ES: Hele degelijke speler met hardeschijf aan boord! Echt een top product alleen een stuk duurder. (mocht je interesse hebben weet ik iemand die ze voor een mooie prijs kan regelen)