Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

MSI Nightblade B85 015EU of Paradigit Enforcer i5 4460-740

Pagina: 1
Acties:
  • 588 views

Verwijderd

Topicstarter
hallo tweakers!
ik ben opzoek naar een nieuwe pc om op te gamen en photoshoppen / gopro films tebewerken.
heb zelf 2modellen uitgekozen en deze 2 pc's vallen binnen mijn prijs klasse.

MSI Nightblade B85 015EU of Paradigit Enforcer i5 4460-740

er zit een klein verschil in de prijs en maar een klein verschil tussen de pc's zelf.

de ''MSI'' (730-,) heeft een betere video kaart (NVIDIA GeForce GTX 760) maar geen ssd
en de ''Enforcer'' (799-,) wel een ssd (120GB) maar een mindere kaart (NVIDIA GeForce GT 740)

allebij een Intel Core i5 (4de Gen) 4460 / 3.2 GHz ( Quad-Core )

(ssd kan ik altijd nog aanschaffen voor de msi. 256GB voor +-100-,)

nu vraag ik jullie welke van de 2 zou je mij aanraden?

(ps. zelfbouw zit er niet in, niet genoeg verstand van. 8)7 )

link MSI http://azerty.nl/1-865-81...tblade-b85-015eu-tow.html
link Enforcer http://www.paradigit.nl/p...740/80030076/details.aspx

• jorisvdelsen
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15-07 20:54
Sommige webshops hebben ook de mogelijkheid om het systeem voor je te assembleren! Vind ik de beste optie als je echt niet zelf wilt bouwen. Of je vraagt een Tweaker in de buurt of die je wilt helpen. Maar een PC bouwen is echt niet moeilijk ;)

Op een GTX740 valt gewoon niet fatsoenlijk op te gamen, die SSD is leuk, maar voor die meerprijs van €70 kun je een SSD kopen. Dus als bovenstaande echt geen optie is, zou ik de MSI nemen met 256GB SSD.

V'nA! 3470@3,4 - P8H61M/B3 - Intel 330 120GB - NZXT S340 - Tranquillo Rev.2 - Nexus 430W - Gigabyte 270X-2GD || Pixel 3a - Huawei P10 ||

• Koninkje
  • Laatst online: 06-10 19:50

Koninkje

Succes niet gegarandeerd.

Voor 800 euro kun je een veel betere PC kopen als je het bij bijvoorbeeld Azerty laat assembleren. Een tweaker in de buurt, zoals hierboven al gezegd, wil je vast wel helpen tegen een kleine vergoeding.

Show me your moves.

Verwijderd

Topicstarter
bedankt
dus die Enforcer valt zoizo af dus,
maar als ik hem wil laten assembleren dan kom toch echt duurder uit of ik doe iets verkeerd en dan bezuinig ik al op componenten ik kom op 948 euro uit
lukt me niet om een plaatje toetevoegen uit paint van mij winkelwagen

Sharkoon VS4-S : stukprijs a € 29,90 cheap behuizing

Gelid Tranquillo Rev.2 : stukprijs a € 27,90 processor koeler

Corsair VS450 : stukprijs a € 44,90 voeding

Azerty Montage + windows installatie : stukprijs a € 95,00

Windows 8.1 : stukprijs a € 104,89

Intel Core i5 4460 / 3.2 Ghz : stukprijs a € 194,89

MSI N750Ti TF 2GD5/OC : stukprijs a € 159,90

Crucial MX100 : stukprijs a € 104,89 SSD 256gb

MSI B85M-E45 : stukprijs a € 65,90

Seagate Barracuda ST1000DM003 : stukprijs a € 57,90 1TB schijf

Crucial : stukprijs a € 61,90 8gb 1600mhz

Totaal€947,99

nou heb ik nagenoeg dezelfde pc(maar met mindere componenten op sommige vlakken) als de msi nightblade maar voor veel meer geld

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2015 19:08 ]

Verwijderd

Topicstarter
iemand tips?

• Raketje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14:26
Helaas is het assembleren bij een webshop erg duur en is de euro/dollar koers de laatste tijd niet in ons voordeel, maarja die enforcer heeft een 740gtx (wist niet eens dat die bestond), maar deze blijkt dus echt bagger te zijn voor gaming..
Ik heb even de standaard pc configs bij Azerty bekeken en ze hebben allemaal een video kaart die niet echt geweldig is, varierend van een 750 gtx to 960gtx, dus die zou ik allemaal niet bestellen.

Mijn tip voor jou is dus kijk eens bij tweakers vraag en aanbod daar staan een paar erg leuke complete pc's voor minder dan 1000 euro van (zo te zien) zeer betrouwbare verkopers op. Deze of je zoekt zelf wat leuks uit... Natuurlijk wel alle Imacs negeren die zijn niet echt leuk om mee te gamen...

[ Voor 3% gewijzigd door Raketje op 06-04-2015 19:43 ]

• Koninkje
  • Laatst online: 06-10 19:50

Koninkje

Succes niet gegarandeerd.

Raketje schreef op maandag 06 april 2015 @ 19:39:
Helaas is het assembleren bij een webshop erg duur en is de euro/dollar koers de laatste tijd niet in ons voordeel, maarja die enforcer heeft een 740gtx (wist niet eens dat die bestond), maar deze blijkt dus echt bagger te zijn voor gaming..
Ik heb even de standaard pc configs bij Azerty bekeken en ze hebben allemaal een video kaart die niet echt geweldig is, varierend van een 750 gtx to 960gtx, dus die zou ik allemaal niet bestellen.

Mijn tip voor jou is dus kijk eens bij tweakers vraag en aanbod daar staan een paar erg leuke complete pc's voor minder dan 1000 euro van (zo te zien) zeer betrouwbare verkopers op. Deze of je zoekt zelf wat leuks uit... Natuurlijk wel alle Imacs negeren die zijn niet echt leuk om mee te gamen...
Precies. Als je kijkt naar de eerste link, de i7 hashwell game pc, daar heb je echt pc voor je geld. (aka bang for buck)

Show me your moves.

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Ter info, de MSI is oorspronkelijk een barbone (behuizing, standaard voorzien van moederbord, voeding en wel of geen optische slot-in drive). De B85 versie is de meest voordelige van de gehele MSI Nightblade serie. Ik zou, bij de keuze voor een MSI in dit model, vooral gaan voor de versie met Z97 chipset en Silverstone 610W voeding.
Een noodzaak bij de MSI is het vervangen van de achterin geplaatste case-fan, de originele is van het model herriebak en is op geen enkele wijze stiller te krijgen, behoudens de voeding van het moederbord af te halen of de fan zelf te vervangen (wat ik heb gedaan).

productreview: MSI Nightblade (met DVD-brander) review door TERW_DAN

Edit: dit model MSI Nightblade dus; http://azerty.nl/0-5856-7...n-os.html?channel_code=40

[ Voor 10% gewijzigd door hardware-lover op 06-04-2015 21:27 ]

Testing, one, two ...

• -The_Mask-
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
http://www.4launch.nl/sho...9488#p-4-productid-366030
Zelf Windows installeren dat moet je denk ik wel lukken, daar is echt genoeg informatie op internet over te vinden namelijk.

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 19:38

br00ky

Moderator Harde Waren
Aankoopadvies vragen mag weer.. (maar lees eerst dit!).

Je vraag hoort dus in Desktop Aankoopadvies thuis. Ben je er nog niet uit, maak daar dan een nieuw topic aan. Om ervoor te zorgen dat je topic niet meteen met een slotje eindigt, lees eerst aandachtig het DAA beleid, dan komt het helemaal goed.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.