Wijziging User Review - [Ste2005ke] [Ward Vr]

Pagina: 1
Acties:
  • 710 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ward Vr
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-04-2024
Ik heb via V&A met [Verwijderde gebruiker] een voeding overgekocht.
  • Hij stuurde die naar het verkeerde adres (factuuradres), nochtans had hij mijn afleveradres gevraagd. Ik heb zelf +25EUR aan benzine mogen verrijden om de psu te gaan ophalen op het juiste adres, enige vorm van compensatie van Ste2005ke zijn kant was te veel gevraagd.
  • In de advertentie zei hij dat de psu nog in garantie was, maar als ik hem om het aankoopbewijs vraag, dan pest hij je liever verder. Als ik dan dreig met een negatieve review als hij de situatie niet oplost, dan zegt hij dat hij reeds een dubbelaccount gemaakt heeft. ..Ik denk niet dat dubbelaccounts hier toegelaten zijn..
Lijkt mij een persoon die hier nog veel schade kan oprichten als hij geen IP-ban krijgt.

Wat betreft de review die hij geschreven heeft: daar staat pertinent onjuiste informatie in:
  • Hij beweert dat ik het ontvangstbewijs zelf ondertekend heb dus het pakket wel moét ontvangen hebben. En nog sterker, dat ik daarop zou gezegd hebben dat een compensatie niet meer nodig was. Dit komt compleet uit de lucht gevallen! Dit zegt hij gewoon om gelijk te krijgen.
    BPost vraagt nooit om legitimatie dus eender wie kan zo'n ontvangstbewijs tekenen. Het gaat hier duidelijk om een persoon die nog weinig ervaring heeft met verkopen op internet en denkt dat alles zomaar kan.
De persoon in kwestie is op de hoogte gebracht van dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ward Vr
We zijn ondertussen al bijna 2 weken later, het is vrij duidelijk dat Ste2005ke het hazenpad genomen heeft denk ik. Mods?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ward Vr
Niemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je de sticky had gelezen, is het de bedoeling dat je je wederpartij wijst op het topic hier; dus niet in tekst dat je iemand gerapporteerd hebt in Schop een modje (dat is niet eens hier), maar een linkje naar het topic zodat iemand weet waar die moet zijn.

Ik heb de situatie echter eens bekeken, en er zijn zaken die door je wederpartij gesteld worden die voor ons niet acceptabel zijn. Ook al waren er niet werkelijk nieuwe accounts aangemaakt, is het claimen dat te doen om feedback te omzeilen net zo goed het uiten van intentie van fraude - en dat is een permanente ban.
De review is dan ook verwijderd.

Dit topic is gesloten.