Xbox 360 slim HDD werkt niet

Pagina: 1
Acties:

• glydoscoop
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 12-01 18:03
Hallo ik zit met een probleem met mijn xbox 360.
Ik heb hiervoor ooit een extra HDD gekocht ( zo 1 die je in de zijkant schuift) nu na lange tijd niet gebruiken weer eens aan gezet en leest hij de schijf niet na lang klooien etc de schijf maar uit de behuizing gehaald en in mijn pc gehangen , die leest hem wel perfect zonder problemen. Ook andere laptop schijfen worden niet herkend door de xbox . Ik heb een wd black geprobeerd en de seagate mementus die uit de hdd case van de xbox kwam. Weet iemand wat dit kan zijn?

Heel erg bedankt

Groetjes
Stef willems

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11:22
Andere schijven zullen het sowieso niet doen in de Xbox omdat er een custom indeling op moet staan. Gezien de disk het wel doet aan je PC vermoed ik hier dat we hier een defecte X360 hebben. Heb je toevallig de originele disk nog die er bij zat? Misschien kan je die eens proberen.

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

• glydoscoop
Jaa vreemd genoeg is naar mijn weten de originele schijf die seagate momentus 5400 rpm aangezien die in mijn "hobby laptop zat" om te kijken of die daar wel leven geeft. Hoe kan ik checken of het de xbox is of omdat deze schijfen niet worden toegestaan. Uiteraard zijn bijde schijfen die ik geprobeerd heb geformateerd naar fat 32 simple volume kan het daar aan liggen?

Oh en ik herriner mij nu weer dat het laatste gebruik eindigde in een val van 1 meter vanaf de tv kast op de grond . Alles werkt nog ik spee gta 5 vanaf een usb maar liever via hdd aangezien ik ook die usb nodig heb

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11:22
http://digiex.net/guides-...ox-360-xbox-360-slim.html

Check deze tutorial, je hebt denk ik wel weer een normale werkende 360 hdd nodig als bron disk

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

• glydoscoop
Dankjewel ik ga me erin verdiepen . Ik lees wel dat het alleen op bepaalde hdd's werkt die ik niet heb. En ik zie dat je voor bijna hetzelfde geld als een nieuwe wel compatible drive ook een xbox 360 hdd kunt kopen en gewoon plug and play ik denk erover na bedankt voor de hulp