Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

zit hier nu een i5 of i7 in?

Pagina: 1
Acties:

• lurvic
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 28-11 12:58
ik weet niet of dit de juiste plek in het Forum is dus sorry als ik het fout doe.
ik had een vraag over de volgende laptop: pricewatch: MSI Gaming Series GE60 2PC-i58H11W7 Apache
ik heb deze via de pricewatch gevonden en daar staat bij dat ie een i7 4710HQ proccessor heeft.
maar als ik dan naar de site van de verkopers ga staat er bij bijde verkopers dat er een i5-4210H in zit.
nu is mijn vraag of de pricewatch niet klopt of de site van de verkopers.

Verwijderd

Pricewatch klopt niet altijd uitgaan van verkoper

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Let op! Die ene die verkrijgbaar is, is een duitse versie die geopend is geweest en met qwertz toetsenbord.

Te koop....

• lurvic
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 28-11 12:58
heel erg bedankt voor jullie reacties.
als ik naar de msi site ga staat er dat elke GE60-2PC een 4e generatie i7 heeft.
aangezien andere GE60-2PC modellen wel duidelijk een i7 hebben vroeg ik me nu af of er een manier is waarop ik er met zekerheid achter kan komen wat voor een processor er in deze laptops zit.
Ander GE60-PC model:
(pricewatch: MSI Gaming Series GE60 2PC-261XNL Apache)

Verwijderd

lurvic schreef op maandag 06 april 2015 @ 11:31:
heel erg bedankt voor jullie reacties.
als ik naar de msi site ga staat er dat elke GE60-2PC een 4e generatie i7 heeft.
aangezien andere GE60-2PC modellen wel duidelijk een i7 hebben vroeg ik me nu af of er een manier is waarop ik er met zekerheid achter kan komen wat voor een processor er in deze laptops zit.
Ander GE60-PC model:
(pricewatch: MSI Gaming Series GE60 2PC-261XNL Apache)
Door het aan de betreffende webshop te vragen, maar ik zal je uit je lijden verlossen, ze hebben een verkeerd typenummer gebruikt bij de webshop. Een type eindigent op NL is altijd een nederlandse uitvoering. En aangezien er een qwertz (duits) toetsenbord in zit, is dat dus niet het geval.

De webshop heeft de juiste specificaties vermeld, naar het verkeerde typenummer.