Of nouja; ultiem... Het moet er bij in de buurt komen in elk geval
. Voor in de woonkamer zoek ik een audiostreamer. In elk geval via smartphone te bedienen, op het apparaat zelf/afstandsbediening is een plus. Speaker/device in één omdat het zo lekker "schoon" is, en ik wil niet gebonden zijn aan bijvoorbeeld Spotify. Je weet immers simpelweg niet hoelang zo'n dienst blijft bestaan, wat de kosten in de toekomst worden, etc. Ideaal zou dus zijn om "gewoon" de URL van een radiostream in te kunnen geven. Verder is streamen vanaf NAS/smartphone zéér gewenst. Hieronder nog wat meer info
.
Ik zoek een?
Een audiostreamer
Wat is je budget?
Ik wil vooral in één keer klaar zijn. Als dat € 1000,- kost; soit. Als het voor minder kan; bijzonder graag! Waar ik echter niet op zit te wachten, is nu iets kopen wat het nét niet is voor € 100,- om over een half jaar weer iets nieuws te moeten halen zonder die irritante dingetjes die het € 100,- ding wel had.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik heb nu geen muziek in de woonkamer. De TV op radio zetten kan en werkt, maar is minder leuk wanneer je visite hebt bijvoorbeeld. Ik gebruik de streamer niet altijd, dus iets wat makkelijk in/uit de kast kan zou mooi zijn. Verder heb ik een collectie MP3's op mijn NAS (Samba share) en wat op mijn mobiel. Vanzelfsprekend moet hij via WIFI audio kunnen streamen, zowel via bijvoorbeeld Spotify maar ook via URL's van radiostreams.
Wat heb je zelf al gevonden?
Niet veel helaas. Ik ben to-taal niet thuis in het wereldje. Via CoolBlue bijvoorbeeld natuurlijk al wel gekeken, maar vind het bijzonder lastig om het kaf van het koren te scheiden. Alles speelt wel Spotify, maar daarom wil ik nou juist net niet gebonden zijn. Ook zegt zo'n site natuurlijk weinig over gebruiksgemak van het device, de bijhorende app, geluidskwaliteit etc. Dit wordt dus echt een ervaringendingetje, and that's where you come in
.
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik denk zo de belangrijkste info wel gegeven te hebben
. Ik volg het topic natuurlijk nauwgezet, dus als je vragen hebt of meer info wil; shoot!
Ik zoek een?
Een audiostreamer
Wat is je budget?
Ik wil vooral in één keer klaar zijn. Als dat € 1000,- kost; soit. Als het voor minder kan; bijzonder graag! Waar ik echter niet op zit te wachten, is nu iets kopen wat het nét niet is voor € 100,- om over een half jaar weer iets nieuws te moeten halen zonder die irritante dingetjes die het € 100,- ding wel had.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik heb nu geen muziek in de woonkamer. De TV op radio zetten kan en werkt, maar is minder leuk wanneer je visite hebt bijvoorbeeld. Ik gebruik de streamer niet altijd, dus iets wat makkelijk in/uit de kast kan zou mooi zijn. Verder heb ik een collectie MP3's op mijn NAS (Samba share) en wat op mijn mobiel. Vanzelfsprekend moet hij via WIFI audio kunnen streamen, zowel via bijvoorbeeld Spotify maar ook via URL's van radiostreams.
Wat heb je zelf al gevonden?
Niet veel helaas. Ik ben to-taal niet thuis in het wereldje. Via CoolBlue bijvoorbeeld natuurlijk al wel gekeken, maar vind het bijzonder lastig om het kaf van het koren te scheiden. Alles speelt wel Spotify, maar daarom wil ik nou juist net niet gebonden zijn. Ook zegt zo'n site natuurlijk weinig over gebruiksgemak van het device, de bijhorende app, geluidskwaliteit etc. Dit wordt dus echt een ervaringendingetje, and that's where you come in
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik denk zo de belangrijkste info wel gegeven te hebben
Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!