Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• rjn27
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-11 12:01
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Telefoon als vervanging van mijn huidige Lumia 920. Ik sta open voor Windows Phone, Andriod en IOS

Wat is je budget?
325€

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Whatssapp, foto´s, email, en af en toe een game

Wat heb je zelf al gevonden?
Nieuw:Lumia 830, Nexus 5
Tweedehands: Iphone 5s, Lumia 930, Moto X,

Welke vragen heb je hier nog over?
Mijn huidige telefoon de Lumia 920 bevalt goed en windows phone vind ik fijn werken. Android heb ik in het verleden gehad S1 en HTC One X beviel toen niet zo goed dit was nog gingerbread. IOS lijkt me leuk om een keer te proberen en lijkt denk ik meer op Windows Phone.
Wat ik jammer vind is het missen van Glance op de Lumia 930
Het toestel mag niet groter zijn dan 5 Inch en het interne geheugen moet minimaal 16 GB zijn het liefst 32 zoals in de Lumia 920
Ik wil geen Samsung vind touchwiz echt verschrikkelijk.
Nou Hoop dat iemand met goede alternatieven komt

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:12
Als de Lumia 920 goed bevalt, waarom wil je precies een nieuwe telefoon dan? Wel zo handig om te weten.

The devil is in the details.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:57

JvS

Ik heb hem zelf ook

En wat is precies de vraag die je hebt? :P Anders dan alle standaardafwegingen?

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• rjn27
De accu word minder van mijn Lumia 920. Tevens heb ik deze telefoon nu 2 jaar en eigenlijk kwa snelheid kan hij nog goed meekomen.
Vind het eigenlijk leuk om wat nieuws te proberen.
Wat ik wel echt belangrijk vind is dat hij minstens net zo goede foto´s maakt als mijn Lumia.

• rjn27
JvS schreef op zondag 05 april 2015 @ 21:18:
En wat is precies de vraag die je hebt? :P Anders dan alle standaardafwegingen?
Mijn vraag is eigenlijk wat is een goede vervanger, die net zo vlug is en net zulk goede foto´s maakt.
Ik heb een lichte voorkeur voor Windows Phone of IOS.
Maar een android kan ook mits de skin een lichtgewicht is liefst stock of zoals op de Moto X