Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Telefoon als vervanging van mijn huidige Lumia 920. Ik sta open voor Windows Phone, Andriod en IOS
Wat is je budget?
325€
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Whatssapp, foto´s, email, en af en toe een game
Wat heb je zelf al gevonden?
Nieuw:Lumia 830, Nexus 5
Tweedehands: Iphone 5s, Lumia 930, Moto X,
Welke vragen heb je hier nog over?
Mijn huidige telefoon de Lumia 920 bevalt goed en windows phone vind ik fijn werken. Android heb ik in het verleden gehad S1 en HTC One X beviel toen niet zo goed dit was nog gingerbread. IOS lijkt me leuk om een keer te proberen en lijkt denk ik meer op Windows Phone.
Wat ik jammer vind is het missen van Glance op de Lumia 930
Het toestel mag niet groter zijn dan 5 Inch en het interne geheugen moet minimaal 16 GB zijn het liefst 32 zoals in de Lumia 920
Ik wil geen Samsung vind touchwiz echt verschrikkelijk.
Nou Hoop dat iemand met goede alternatieven komt
Ik zoek een?
Telefoon als vervanging van mijn huidige Lumia 920. Ik sta open voor Windows Phone, Andriod en IOS
Wat is je budget?
325€
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Whatssapp, foto´s, email, en af en toe een game
Wat heb je zelf al gevonden?
Nieuw:Lumia 830, Nexus 5
Tweedehands: Iphone 5s, Lumia 930, Moto X,
Welke vragen heb je hier nog over?
Mijn huidige telefoon de Lumia 920 bevalt goed en windows phone vind ik fijn werken. Android heb ik in het verleden gehad S1 en HTC One X beviel toen niet zo goed dit was nog gingerbread. IOS lijkt me leuk om een keer te proberen en lijkt denk ik meer op Windows Phone.
Wat ik jammer vind is het missen van Glance op de Lumia 930
Het toestel mag niet groter zijn dan 5 Inch en het interne geheugen moet minimaal 16 GB zijn het liefst 32 zoals in de Lumia 920
Ik wil geen Samsung vind touchwiz echt verschrikkelijk.
Nou Hoop dat iemand met goede alternatieven komt