Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
hallo

ik heb vrijdag 3 april heb ik om 19:00 een domein gekocht met webhosting

in de mail dat ik had gekregen na de bestelling stond er in dat mijn domein zou werken binnen 48 uur

na 48 uur en een paar tickets bij offensive servers worden ze gesloten en niet beantwoord

wat moet ik doen is het normaal dat het zolang duurt dat mijn domein pas het doet ?

mvg

OBDG

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:39

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Onthoud wel dat het weekend en pasen is, dus mogelijk zal de support zal niet reageren. Misschien dat ze daarover ergens een noot hebben staan op hun website?

Dat men een ticket sluit is niet netjes. Verder kan het soms in ieder geval wel 24 tot hoogstens 48 uur duren voordat een domein daadwerkelijk werkt.

Je kan hier controleren of de geregistreede domein al ergens naar toe verwijst:
http://www.kloth.net/services/nslookup.php

[ Voor 8% gewijzigd door AW_Bos op 05-04-2015 21:12 ]

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Verwijderd

Topicstarter
nee hij kan het niet vind
kan het zo zijn dat het langer duurt dat het domein werkt wegens goede vrijdag en paasen want waar ik mijn domein heb gekocht bevind zich in nederland ?

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:39

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Zou kunnen, maar dan zou het wel netjes zijn als de hosting het liet weten op hun site.
In sommige gevallen gaat het registeren van een domeinnaam en het aanmaken van een hostingpakket bij hostingbedrijven vol-autoautomatisch zonder tussenkomst van een medewerker, maar misschien is het hier anders?

Ik zou even afwachten wat er dinsdag gebeurd en anders hun even bellen,ticketten of mailen ofzo.

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Zelfs dinsdag is maar de vraag. Als je net voor een lang weekend met feestdagen op vrijdagavond 1900 een domein bestelt, dan gaat het natuurlijk niet op zondagavond (1e paasdag) klaar zijn. De kans is aanwezig dat er ook onderbezetting is vanwege het lange weekend, dus wacht rustig tot woensdag of donderdag.

En als je dan contact opneemt, doe dat dan niet zo ongeduldig.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

Topicstarter
ze hebben geen telefoon nummer kan alleen via ticket en ze reageren er heel vaak niet op ...

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:04
Mag ik vragen waarom je daar dan een domeinnaam registreert, als ze blijkbaar al vaker niet reageren?

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb vaker diensten van hun gehad en als ik een probleem had dus zoals de minecraft en teamspeak reageerden ze niet dit was vaker en ook bij andere

Verwijderd

Topicstarter
omdat de diensten en de hosting opzich zelf daar wel goed zijn

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:04
Geen telefoonnummer, reageren vaak niet, 'opzich' en 'wel goed'. Mij heb je allerminst overtuigd dat het een goede zaak is om zaken mee te doen.

Maar als je het al vaker meemaakt, dan zit er niet veel anders op dan nog wat meer geduld uit te oefenen en een nieuw ticket in te schieten.

The devil is in the details.

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 00:57

PcDealer

HP ftw \o/

Media Markt is met een aantal zaken goedkoop (cd's/spellen). Maar hun aftersales is w.m.b. bagger. No way dat ik daar dus nog iets koop. Waarom dan wel bij een hoster blijven die vaker niet reageert?

LinkedIn WoT Cash Converter

Verwijderd

4 tot 8 uur na registratie.

Verwijderd

Topicstarter
omdat het niet altijd is ze reageren wel op somige vragen maar het lijkt er op dat ze reageren wanneer zij willen

• Keiichi
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 29-11 15:29
Verwijderd schreef op zondag 05 april 2015 @ 21:37:
omdat het niet altijd is ze reageren wel op somige vragen maar het lijkt er op dat ze reageren wanneer zij willen
een 'ze' reageren vooral 's avonds en 's nachts? ;)

Solar @ Dongen: http://solar.searchy.net/ - Penpal International: http://ppi.searchy.net/

Verwijderd

Topicstarter
ik heb de vragen altijd overdag gesteld en in het weekend reageren ze ook wel eens

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 28-11 20:09

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Tja, dit heeft niet met professional networking en servers te maken. Bovendien moet je in het paasweekend niet verwachten dat je supportcalls snel opgepakt worden.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.