Ik ben opzoek naar een leuke vierde monitor voor bij mijn bed (veel last van rug/nek).
Nou kwam ik voor 238euro in de pricewatch opeens de volgende tegen http://tweakers.net/price...u-00-zwart/specificaties/ welke een goedkope touchscreen is en dacht opeens van hey ja dat is wel tof.
Vervolgens ging ik heel hard twijfelen aangezien de eerst volgende gelijk 100euro duurder is en ik mij afvraag of de kwaliteit van deze wel degelijk is.
Ik kan er alleen geen reviews over vinden, ja op youtube staat iets in het hongaars ofzo maar dat spreek ik niet.
Iemand hier ervaringen ?
Persoonlijk kan ik niet naar winkels toe om te testen jammer genoeg.
Ik zoek een?
Goedkope touchmonitor om vanuit mijn bed potje shanghai(mahjong) te doen.
Liefst inclusief speakers en koptelefoon uitgang
Wat is je budget?
Liefst onder de 300euro.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Merk intresseert me niet, kwaliteit wel tot op een zekere hoogte, en dan vooral de kwaliteit van het touchmechaniek.
Ook moet het minimaal widescreen zijn met 1920x1080 en mag hij niet zwaarder zijn dan 15kg in verband met de muurbeugel, dus geen crt
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
huidige systeem lijkt me niet geheel intressant hiervoor, maar vooruit
i7 2600k
16gb ram
hd7950
Nou kwam ik voor 238euro in de pricewatch opeens de volgende tegen http://tweakers.net/price...u-00-zwart/specificaties/ welke een goedkope touchscreen is en dacht opeens van hey ja dat is wel tof.
Vervolgens ging ik heel hard twijfelen aangezien de eerst volgende gelijk 100euro duurder is en ik mij afvraag of de kwaliteit van deze wel degelijk is.
Ik kan er alleen geen reviews over vinden, ja op youtube staat iets in het hongaars ofzo maar dat spreek ik niet.
Iemand hier ervaringen ?
Persoonlijk kan ik niet naar winkels toe om te testen jammer genoeg.
Ik zoek een?
Goedkope touchmonitor om vanuit mijn bed potje shanghai(mahjong) te doen.
Liefst inclusief speakers en koptelefoon uitgang
Wat is je budget?
Liefst onder de 300euro.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Merk intresseert me niet, kwaliteit wel tot op een zekere hoogte, en dan vooral de kwaliteit van het touchmechaniek.
Ook moet het minimaal widescreen zijn met 1920x1080 en mag hij niet zwaarder zijn dan 15kg in verband met de muurbeugel, dus geen crt
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
huidige systeem lijkt me niet geheel intressant hiervoor, maar vooruit
i7 2600k
16gb ram
hd7950