PC Upgrade?

Pagina: 1
Acties:

• XxDragonSlayer
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 05-12-2025
Beste tweakers,

Ik heb nu al heel lang deze pc : http://support.hp.com/us-...51311/document/c01465836/ .
Had hem toen ik nog niks van pc's wist gekocht, als ik nu naar deze pc kijk zou ik hem niet eens gratis aannemen.

Nu ben ik van plan om in de zomevakantie een studentenjob te nemen en een tegoeie deftige game pc te bouwen.
Maar NU wil ik ook nog league of legends spelen, deze pc speelt ht op de lowest settings op 25-30fps.
Nu denk ik eraan om een 2dehands Q6600 en een 775 mobo te nemen en dan nog een 30 euro 2dehands gpu gwn zo'n kleintje, om league of legends mee te spelen.
Is dit een goeie upgrade?
Ik wil niet meer dan 100 euro spenderen aan de upgrade voor deze pc.
De voeding is maar 300w daarom dat ik maar een kleine gpu van plan ben te halen bv een geforce 210.
Is
Of als ik in deze build een gpu zet, zouden de prestaties dan ook beter worden?

[ Voor 4% gewijzigd door XxDragonSlayer op 05-04-2015 17:28 ]

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 19:04

br00ky

Moderator Harde Waren
Upgrade, move naar CAA.

Eerlijk gezegd, ik zou hier geen geld tegenaan gooien. Misschien kan je hem nog voor een leuk bedragje verkopen en dan helemaal vanaf nieuw beginnen. Dit zijn allemaal houtje-touwtje oplossingen die je niet ver brengen.

Verwijderd

Je voordeel is dat lol niet heel erg veel eisend is. Maar ik zou aan je huidige pc niks meer doen. Das weggegooit geld.

Wil je dit toch doen....kijk dan eens naar een 2de hands hd6870 oid. Daarmee kan je lol prima afdraaien. En 2gb extra ram. Lol heeft toch wel 4gb nodig

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2015 18:31 ]

• Elmo_b
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 29-01-2025
Op de hp staat dat je mobo Deneb quad core phenom 2 ondersteunt. Pak er zo zo 1. stop er 2 gb geheugen bij.
Zoek een 7950 en je hebt weer een redelijk systeem. Alleen ff checken of je voeding het aankan