Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Advies laptop voor studie en multimedia

Pagina: 1
Acties:

• Assix
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 15-01 18:52
Wat ga je met je laptop doen?
De laptop zal voornamelijk gebruikt worden voor mijn studie. Het is geen technische studie of iets dergelijks, dus voornamelijk veel gebruik van office. De laptop moet over een HDMI aansluiting beschikken zodat deze op de TV aangesloten kan worden. Ook wil sowieso een SSD en dan graag nog 500gb HDD als dit mogelijk is. De SSD kan ik zelf ook plaatsen (dit heb ik nog nooit eerder gedaan, maar het lijkt mij niet moeilijk).

Wat is je budget?
Ik wou graag niet meer dan 700 euro uitgegeven, maar dat blijkt met mijn eisen een onmogelijke opgave.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
De laptop zal 5 dagen in de week meegesleept worden naar de universiteit. Accuduur en gewicht zijn dus van belang.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik sta open voor alles, aangezien ik moeite heb om aan mijn eisen te voldoen met mijn budget.

Ik zou graag ook verlichte toetsen hebben, maar dit is niet noodzakelijk. Ik zou het fijn vinden als de laptop eventueel ook spellen zoals Hearthstone of path of exile zou kunnen spelen. Hoeft natuurlijk niet op hoge settings. Een IPS-scherm is natuurlijk ook zeer welkom.

Ik kwam uit op bijv. deze laptop. Helaas heeft deze geen HDD, ik weet niet of het mogelijk is deze zelf nog te plaatsen? :
#ProductPrijsSubtotaal
1Asus Zenbook UX305FA-FC007H€ 748,99€ 748,99
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 748,99

Of deze, helaas heeft deze wel een TN-paneel en geen SSD, maar misschien is die nog zelf in te bouwen? Ook is de processor slechter, maar hij is wel weer goedkoper.
#ProductPrijsSubtotaal
1Acer Aspire E5-572G-38NM€ 599,-€ 599,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 599,-

[ Voor 10% gewijzigd door Assix op 05-04-2015 20:50 ]